Banden en 17 inch velgen GTI

Goedendag, ik ben nieuw hier en hoop binnenkort mijn eerste Polo GTI aan te schaffen (van het bouwjaar 2019). Op dit moment zitten er Michelin Primacy 3 banden onder met de standaard GTI velgen, zijn dit een beetje goede banden? Ook wil ik graag andere velgen, de Brescia vind ik erg mooi maar voor 17 inch zijn dit dus imitatie, is dit een probleem? Ik zag een Polo met geheel zwarte Brescia velgen, helaas kan ik deze nergens vinden... Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 TSI 200pk 
Welkom en veel leesplezier hier! Je vraagt of imitatie velgen een probleem zijn. Eerlijk gezegd heb ik nooit het verschil gemerkt tussen imitatie en origineel. Maar ja, dat is mijn ervaring.
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Welkom! Ik had die Primacy 3 eerst en die bevielen prima. Ik doe niet aan winterbanden dus zitten er nu Cross Climates + onder en die doen het boven verwachting (mits je niet voortdurend op het scherpst van de snede wil rijden)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Welkom. Maar de Michelin Primarcy is geen sportband. Onder een GTI zou ik eerder kiezen voor Michelin Pilot Sport of Continental Sport Contact. Maar dat is persoonlijk en is vooral afhankelijk hoe sportiviteit van je auto verwacht. Ik zelf rij in de winter met Michelin Cross Climate en in de zomer op de Continental Sport Contact. Sport- zomerbanden zijn namelijk in de winterperiode niet optimaal.
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!