Autorai 2015

Iemand nieuwe Impreza gezien? 86.000 euro, niet normaal. Die zal je dus ook niet zien rijden in Nederland. :(
Ik vindt de nieuwe Seat Leon ontzettend mooi, ook het interieur!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Ook hele dikke wagen, maar heb je ook redelijk dikke portemonnee voor nodig Stick Out Tongue De 'gewone' Leon is over een paar jaar gewoon betaalbaar!

Maar je hebt natuurlijk helemaal gelijk hoor! :cool:
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Ow ja, die opleiding die ik vroeger ook had willen doen. :(

En die school waar je zelf nog je brandstof moet betalen om naar de RAI te komen. (laatst ergens een heel verhaal daar over gelezen. Vond het best schokkend)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Iemand nieuwe Impreza gezien? 86.000 euro, niet normaal. Die zal je dus ook niet zien rijden in Nederland. :(
Ik vindt de nieuwe Seat Leon ontzettend mooi, ook het interieur!

Ja die heb ik gezien, ook nog 2 foto's gemaakt! Vond hem erg dik en heb er nog even in gezeten. Meeste indruk op mij maakte de Civic Type-R, die sportstoelen waren geweldig vergeleken met de concurrentie Stick Out Tongue.

 
Voor wat stond je op de RAI?[/QUOTE]
Ow ja, die opleiding die ik vroeger ook had willen doen. :(

En die school waar je zelf nog je brandstof moet betalen om naar de RAI te komen. (laatst ergens een heel verhaal daar over gelezen. Vond het best schokkend)

Ow? Ik heb daar niks van gehoord! Ik krijg t gewoon vergoed. Waar heb je dat gelezen dan? Ben ik wel benieuwd naar!
Heb er met groot plezier 4 jaar gestudeerd, echt een hele fijne en goede opleiding!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!