Autoradio reboot door slechte USB stick?

Vandeweek een nieuw mp3 ‘tje op mijn sandisk cruzer fit 32GB gezet en de volgende ochtend onderweg naar het werk, dus voor de hitte. Crasht ineens mijn discover media tijdens het afspelen van dat muziekje. Volledige radio herstartte en stelde zich weer netjes voor. Begon weer die mp3 af te spelen maar deze keer klonk het verschrikkelijk. En even later nogmaals een spontane herstart. Overgeschakeld naar radio (dab) klonk prima. Mp3 afspelen: verschrikkelijk.
Einde werkdag terug naar huis hetzelfde liedje: goed radiogeluid, verschrikkelijk mp3 geluid en spontane herstart van de volledige discover media. Stick ontkoppelen en opnieuw erin hielp niks. Ik heb geloof ik niet een ander liedje geprobeerd (domdomdom).
Inmiddels de stick geverifieerd (niks gevonden), toch maar volledig (full, niet quick) FAT32 geformatteerd, en alles opnieuw erop gezet.
Speelt tot nu toe, en tot mijn grote opluchting, weer als een zonnetje.
Hopelijk heb ik hiermee de oorzaak en blijft dat zo, maar dat geloof ik pas over een maand.

Mijn vraag: kan een autoradio van een wat oudere (6 jaar) stick van op zich best wel een goed merk zo ineens van de kaart raken dat hij reboot?
Zijn hier meer ervaringen mee?
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
Vandeweek een nieuw mp3 ‘tje op mijn sandisk cruzer fit 32GB gezet en de volgende ochtend onderweg naar het werk, dus voor de hitte. Crasht ineens mijn discover media tijdens het afspelen van dat muziekje. Volledige radio herstartte en stelde zich weer netjes voor. Begon weer die mp3 af te spelen maar deze keer klonk het verschrikkelijk. En even later nogmaals een spontane herstart. Overgeschakeld naar radio (dab) klonk prima. Mp3 afspelen: verschrikkelijk.
Einde werkdag terug naar huis hetzelfde liedje: goed radiogeluid, verschrikkelijk mp3 geluid en spontane herstart van de volledige discover media. Stick ontkoppelen en opnieuw erin hielp niks. Ik heb geloof ik niet een ander liedje geprobeerd (domdomdom).
Inmiddels de stick geverifieerd (niks gevonden), toch maar volledig (full, niet quick) FAT32 geformatteerd, en alles opnieuw erop gezet.
Speelt tot nu toe, en tot mijn grote opluchting, weer als een zonnetje.
Hopelijk heb ik hiermee de oorzaak en blijft dat zo, maar dat geloof ik pas over een maand.

Mijn vraag: kan een autoradio van een wat oudere (6 jaar) stick van op zich best wel een goed merk zo ineens van de kaart raken dat hij reboot?
Zijn hier meer ervaringen mee?
Gebeurt ook regelmatig wanneer Android auto verbonden is... Bugs denk ik... (Wacht op updates, geen insectenverwijderaar gebruiken btw... ;) )
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!