Autoradio Delta6 inleren

Ik heb een VW Delta6 Autoradio gekocht op eBay
Ding doet het prima en geeft prima geluid. Zelfs de RDS kwam direct op het display bij dekilometerteller.
Gala werkt, verlichting werkt (ook dimmen)

Maar!!!

De radio gaat niet vanzelf aan en uit via het contact en zolang de radio aan is kunnen de deuren niet op slot en reageert de pieper van vergeten verlichting niet.

Video: VW Delta in Polo CAN bus error - YouTube

Wie kan me helpen?
 
Opgelost

Het Delta6 probleem is opgelost. De Delta6 is een Canbus radio met Quadlock, MAAR, deze heeft wel een geschakelde + nodig op pin 13.
Gevonden op een Duits forum. Pin 13 op de geschakelde + en het probleem is weg.

Echt een hele goede vervanger van de, matige, RCD200.
 
Het Delta6 probleem is opgelost. De Delta6 is een Canbus radio met Quadlock, MAAR, deze heeft wel een geschakelde + nodig op pin 13.
Gevonden op een Duits forum. Pin 13 op de geschakelde + en het probleem is weg.

Echt een hele goede vervanger van de, matige, RCD200.


Wat is er matig aan de rcd 200? (Ik ben van plan om een dubbel din orig radio te halen, rcd200 staat ook op mn lijstje, vandaar)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!