automobiltechnik

standaard 105pk>>170pk? :shock: vanuitgaande van originele hardware?
Mss eea dan laten vervangen zoals krukas/lagers drijfstangen etc....want denk ik dat die marge van 105pk std veilig berekend is.
Zou haast kunnen denken opgekrikt 170pk 1maand lang raggen fssst...weg motorblokkie... :(
 
Of sterk overdreven of idd zoals hierboven geschreven zeer beperkte levensduur van je Polo :).

JD haalt uit mijn GTI met Stage 2 (incl Milltek Resonated uitlaatsysteem) 225 - 230pk max, daar zit dus 15-20pk winst door de Milltek in.
 
@Moos Ik bedoelde dit maar aan te geven hoe sterk een auto geconstrueerd wordt naar maximaal verwerkbare krachten.

Verder wilde ik er mee zeggen wat jij aangaf; Met zoveel vermogen, (als het al zo is) vraag je wel veel (te veel) van je polo!
 
het lijkt mij ook niet echt gezond voor de polo kwam dit tegen bij de seat forum ivm de begrenzer op het blok ik begin voorlopig niet met chip tunning wil het zolang mogelijk heel houden en ben zeer tevreden over het verbruik dus voor mij is het geen optie maar omdat er veel gepraat werd over chip s leek het me grappig deze site er even bij te zetten en mijn duits is niezo best maar ik las dat de link idd niet werkt ik zal hem opnieuw er op zetten http://www.bb-automobiltechnik.de deze werkt wel bij mij

groetjes
pat
 
Mogen de heren Porsches e.d. wel op gaan letten, nooit leuk gedold worre door een "polo'tje" :cool:

Maar dan nog, lees wel over garantie op de geleverde producten maar niet over kromgereden of versleten onderdelen door het toegenomen vermogen
 
aha jij kent duits
ik was daar wel bang voor dat het een soort beunhaze zijn hoop vermogen garantie tot de deur mocht ik hem ooit laten chippen gaat hij braaf naar abt of Jd ze zijn allebie goed alleen een prijs verschil maar ja auto s kosten geld
 
idd als je stage 2 dan zou pakken:

Ventura: €490, 133 pk, 215 NM (de underdog, minder beroemd, maar slechte dingen hoor je niet/nauwelijks?)

JD: €690, 140 pk, 225 NM (meest beroemd, is gehaalde vermogen wel mogelijk met E95?? 200 euro meer maar wel kwaliteit verzekerd)

ABT: €1500, 140 pk, 225 NM (garantie behouden, echter ze kunnen niet alle polo's en peperduur)

B&B Automobiltechnik stage 2: €1500, 150 pk, 225 NM (kosten van ABT, met 10 pk meer, maar blijft het wel heel?)

denk dat de laatste toch af valt aangezien je 800 euro extra betaald voor 10 pk meer boven JD.. Voor de rest hebben ze allemaal wel hun voor en nadelen..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!