Automatisch uitschakelen lichten indien auto op slot

Sinds vandaag heb ik een Polo Bluemotion. Volgens de handleiding van de auto dienen de lichten (stadslicht/dimlicht) automatisch uit te gaan als ik de auto op slot doe. Dit is echter niet zo. Als ik mijn dimlicht aan laat, zet de auto uit en doe de auto dan op slot blijft het stadslicht branden. Zelfs na 10 minuten staan ze nog aan. De handleiding zegt dat het stadslicht nog even kan branden, maar 10 minuten is niet even meer. Doe ik iets fout?
 
De handleiding is een algemene handleiding, voor alle Polo modellen. Heel veel dingen die er in staan, zullen niet van toepassing zijn, of zullen niet werken.
De lichten gaan op de bluemotion niet automatisch uit als je de auto op slot doet, je zult dit helaas met de hand moeten doen. Als je toch graag wilt, dat je lichten nog even nabranden (coming home), dan kan je dit laten activeren door Jela. Dan blijven de mistlampen, stadslichten en alle lichten achter nog 10sec nabranden...

Hoop dat je hiermee geholpen bent...
 
inderdaad Coming Home laten activeren bij Jela :mrgreen: ik vergeet vaak dat ik die optie heb...maar als je hem weer een keer gebruikt dan is het toch vette shit als je de moonwalk doet naar je voordeur HAHAHA :cool:
 
Hey,

Ik heb een polo highline met licht en zicht pakket.
Ik dacht dat daar dus ook de coming home op zou zitte maar de garage zegt tegen mij dat dat helemaal niet op de polo zit?


Is diy waar of lult hij maar wat?
Ik was namelijk echt in de veronderstelling dat ik het erop zou hebben


Gr
 
idd, de software wat de fabriekant aan de verdelers meegeeft (dealers) hebben die functies niet.. de VAG COM van ROSS TECH heeft dit wel, (zij doen ook onderzoek naar deze functies en implementeren deze in hun software)

Gewoon even bij Jela langsgaan dus.. hoewel ik graag de codering had gehad want ik woon een beetje te ver van JELA..

Dus als iemand me kan helpen en ff wil zeggen welke bits en bytes te veranderen ! Toppie !

=P
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!