Auto verzekering Welke ?

Hallo iedereen,

Ik heb vandaag het kenteken gekregen voor de nieuwe polo dus ik was eens aan het kijken voor een autoverzekering. Via Independer.nl krijg je dan een paar opties.

Allsecur : 82.87 euro per maand all risk en inzittende en rechtsbijstand
inshared : 83.97 met dezelfde opties. (met eventueel bonus terug gestort)

Ik neig toch een beetje naar deze 2 vooral onder het mom van waarom meer betalen Big Grin Oh ja ik kreeg een offerte van Volkswagen zelf en die zou mij 114euro per maand gaan kosten.

Dus mijn vraag hebben jullie ervaringen met één van de twee verzekerings maatschappijen ? En raden jullie iets aan of juist af ? ik hoor het graag,

Thnx alvast.
 
Ik heb nu net een berekening gedaan bij ING en daar komt het neer op 91.28 euro per maand en daar komt nog 9,7% assurantiebelasting belasting bij. Het is zo dat bij Inshared ook andere verzekeringen bij genomen kunnen worden voor bijvoorbeeld huis en dergelijke.
 
me2 ook bij de ING. Zelf erg tevreden over altijd goed geregeld als er iets was.... Laat je niet aantrekken bij verzekeringsmaatschappijen die zeggen bij total loss je bedrag van je auto terug krijgt om gelijkwaardig te kopen want daar klopt niks van... (zelf geen ervaring mee, vriend van me wel)
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Ik begin met 0 op me no claim. Die leon was niet te betalen op mijn naam dus ik heb nog niks opgebouwd. Hoeveel korting heb jij al dan Vissa ? Neem aan al een paar jaren

Als je kunt aantonen dat jij al die jaren schadevrij daarmee hebt gereden dan kun je de jaren wel meenemen naar je nieuwe verzekering ookal staat de verzekering niet op jou naam ;)

zo'n soort 'regeling' wordt er bij mij ook toegepast ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ja hoe ga je dat aantonen dan ? Ik had die verzkering van Volkswagen ook gebeld en die vertelde mij dat ze dit soort gegevens ook maar 3 jaar vasthouden dus die eerste 3 jaar die ik heb gereden zijn ook niet meer bekend.

Er is een soort database voor waar het staat, dus ik zou niet weten ik dit zou moeten aantonen als ik er niet in sta
 
Ik begin met 0 op me no claim. Die leon was niet te betalen op mijn naam dus ik heb nog niks opgebouwd. Hoeveel korting heb jij al dan Vissa ? Neem aan al een paar jaren

Korting weet ik niet, ik hoorde het maandbedrag bij de voorwaarden en zei direct, daar teken ik voor lol! We zitten er overigens met 3 auto's dus we krijgen nog wat extra korting.

Ik heb nu 5 en een half jaar schade vrij gereden!
 
Bereken eens op www.pma.info
Ik ben hier zeer voordelig vol casco verzekerd. Polo GTI 2011 met veel toeters en bellen 30.000 euro nieuwwaarde voor 41 euro per maand incl rechtsbijstand en inz. ongevallen verzekering. 3 jaar nieuwwaarde.
(De verzekering loopt via Allianz)
Ook voor motorverzekering zeer voordelig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!