Auto-Motorshow Essen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals elk jaar is ook dit jaar weer de Auto en Motorshow in Essen (D).
Van 27 november t/m 5 december kunnen de auto liefhebber hun hart weer op halen.

Meer info is te vinden op http://www.essen-motorshow.de/

Zelf ben ik eigelijk elk jaar hier wel te vinden.
Vorig jaar was aanzienlijk minder qua stands met onderdelen ten opzichte van de andere jaren.
Wie gaat er ook heen?
 
Ik ook! Ik vind het sowieso leuk om ff te "blazen" in Duitsland.
Maar om er nu even naar toe te rijden voor niets is ook weer zo wat.
Dus gelijk een goede reden om te gaan.

Vorig jaar ook geweest viel wel iets tegen, maar er staat toch altijd weer genoeg moois! Toen met de vectra gTs (2.0 turbo) ±230pk geweest.
Dit jaar met mijn gti!
 
Nou ik vind er niks aan om te 'blazen' met mijn polo Stick Out Tongue De top is 195 km/h en het duurt een eeuwigheid voor ik die gehaald heb. Alles trilt en rammelt dus das niks. Maar 170 is wel een lekkere cruisesnelheidStick Out Tongue

Wat is de top van jou GTI??
 
Zelf ga ik meestal met de auto. In combinatie met een paar vrienden. Vanuit Heerlen is het een uurtje tot anderhalf uur rijden. Het "blazen" in Duitsland valt tegen de laatste tijd. Er zijn veel Baustellen, waardoor je niet echt kan doorknallen.
Ik ben ook n jaar met de trein geweest. Dat was nét het jaar dat ik zeer veel onderdelen voor mijn 6N heb gekocht. Achterlampen, sideskirts, voorbumper, stuur en nog veel spul. Ik ze me nog lopen op het station in Essen met een voorbumper onder mijn arm Big Grin
 
Roy kan je dat soort dingen daar kopen dan voor de velgen?? ben ik toen de tijd niet tegen gekomen of gewoon niet goed opgelet. want ik heb ze ook nodig word dan goed zoeken ik ga dit weekend zaterdag of zondag
 
Roy78 zei:
Ik heb diverse stands gezien dat ze onderdelen van velgen verkochten. Dit is wel een aantal jaren geleden. Afgelopen jaar heb ik er niet opgelet, vond het toen al tegenvallen.


ik ben er ook geweest vorige jaar nou inderdaad viel super tegen maar heb wel mooi hoofdsteunen met DVD scherm ingebouwd gekocht zijn echt mooi maar heb ze nog niet eens in gebouwd :? maar of het dit jaar wat word zullen we zien hopenlijk niet net als vorige jaar. waren een aantal zalen dicht
 
Ben er zterdag 4 december geweest. Ondanks het weer, was het goed te doen op de duitse autobahn.
Het was druk naar mijn beleving, maar niet té druk.
2 hallen met alleen maar onderdelen, de rest was veelal show and shine.
Ik heb nieuwe Xenonlampen gekocht en wieldeksels voor de winterwielen., en uiteraard: Currywurst!
 
Roy78 zei:
Welke schroefset heb je gekocht? Die van Jom?
Helaas hadden ze de naafkapjes niet, dan moet ik die maar bij de dealert bestellen.


TA techniex zijn de merk volgens hun de makers van Vmaxx maar zien er ook goed uit heb het samen met een onbekende duitser gekocht deden we alsof we bij elkaar hoorde beetje pingelen kreeg ze iets goedkoper :mrgreen: Volgens de duitser die het ook gekocht heeft zegt dat het goede schroef set zijn had ze eerder ook onder z'n vorige auto

Ik heb ze wel gezien naafkappen genoeg zelfs stom van me dat ik de maat niet had opgeschreven van me velg volgende jaar maar weer :roll:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!