Audio spullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan

Beheerder
4,636
2
1,037
193
Omdat ik misschien over wil op een compleet nieuwe audio-set wil ik even kijken of ik mn huidige spullen kwijt kan, het gaat om de volgende spullen:

- NIEUW! Adapterringen Polo van 13cm naar 16,5cm (voor vóór + achterdeuren te gebruiken) € 10,-
- NIEUW! Hifonics Zeus ZS6.2C 16,5cm 125watt RMS Composet € 100,-
- Versterker: Lanzar Vibe 431 4x150watt RMS (4 kanaals) € 125,-
- Versterker: JBL GTO 2000 Gebrugd 250watt RMS (2 kanaals) € 75,-
- Subwoofer: Audio-System Radion Black Edition 12BR 400watt RMS € 125,-

- Hoedenplank MDF (18mm) met gaten voor ovale speakers passend in Polo 9N(3) met donkergrijze stof bekleed € 15,-
- Kofferbakinbouw Polo 9N(3) van MDF voor versterkers, condensator met daarboven een deksel bekleed met donkergrijze stof (hierdoor heb je dus een dubbele bodem in je achterbak en zie je NIETS van je audio) € 25,-

de adapterringen en de composet zijn nog nooit gebruikt, nieuw in doos dus! derest is allemaal zo goed als nieuw, nooit mishandeld! Op de composet na (die is toch nieuw) is alles nog te beluisteren in de auto.

Foto's op aanvraag!
 
ik heb niets achterin, had zelf een hoedenplank gemaakt :) maar met die adapterringen erbij kun je als het 13cm's zijn er wel 16,5 in kwijt!

laat maar weten als je ze wilt overnemen, ik wil over op een iets duurder setje van Audiosystem :)

en niet om je nu mijn versterker aan te smeren, maar composets komen wel veel meer tot recht met een versterker en nog een tip: vervang voor ook voor een composetje! ;) alsje voor en achter versterkt een composet speelt heb je al een aardig geluidje in je auto!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!