Armsteun VW polo 6r

Hi allen,
Is er iemand die ervaring heeft met de armsteun van cargoods? Ik ben vanmiddag bezig geweest maar krijgt het ijzeren deel niet passend..?
 

Bijlagen

  • 5ECCA8E8-E11B-45A8-B7FD-9712B931E604.png
    5ECCA8E8-E11B-45A8-B7FD-9712B931E604.png
    159.8 KB · Weergaven: 59
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 
Ik heb deze goedkope versie 2 x gehad in mijn oude polo, beide binnen een maand afgebroken. dus ik zou inderdaad voor de duurdere gaan.
Ik weet niet of je in de buurt van friesland woont, bij schaap bron hebben ze een originele voor 75 euro. denk dat dat het geld meer dan waard is, en op YT is wel te vinden hoe je hem in moet bouwen.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Onzin. Heb het ook gehad, en binnen kortste keren kapot gegaan.

Via AliExpress een namaak OEM armsteun gekocht. Werkelijk waar de beste aankoop geweest tot nu toe voor mn auto (was wel 60 euro kwijt mja). Dat ding is echt robuust en degelijk. Dat ding wat ik er voor had is een fragiel product, zeer slecht.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Onzin. Heb het ook gehad, en binnen kortste keren kapot gegaan.

Via AliExpress een namaak OEM armsteun gekocht. Werkelijk waar de beste aankoop geweest tot nu toe voor mn auto (was wel 60 euro kwijt mja). Dat ding is echt robuust en degelijk. Dat ding wat ik er voor had is een fragiel product, zeer slecht.

waarom ga je er van uit dat het namaak is muchacho, er worden heel erg veel vw's verkocht in china he...
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Omdat er in de beschrijvingen geen woord gerept wordt dat het een orgineel VW product is mi amigo. Enige wat werd gezegd, is dat het OEM kwaliteit is.

komt door strenge ali regels, als je iets als origineel adverteert moet je het ook kunnen bewijzen hermano, scheelt dus veel gedoe
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Onzin. Heb het ook gehad, en binnen kortste keren kapot gegaan.

Via AliExpress een namaak OEM armsteun gekocht. Werkelijk waar de beste aankoop geweest tot nu toe voor mn auto (was wel 60 euro kwijt mja). Dat ding is echt robuust en degelijk. Dat ding wat ik er voor had is een fragiel product, zeer slecht.

Is het moeilijk om dit te installeren in de auto of wijst het zich vanzelf wel? Ga er ook 1 bestellen denk ik.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Heb de armsten van cargoods ook in mijn polo en gebruik hem nu all 2 weken maar hij bevalt me goed ! Tis ff puzzelen maar opzich niet zo moeilijk als je een beetje logisch nadenkt kwa het monteren . Voor het geld vind ik t een goed product nu alleen nog kijken hoelang ik er tevreden over ben .
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 70pk 
Goed dat je em teruggestuurd hebt, zeer slechte kwaliteit.
Bij VanGunnewiek hebben ze wel originele voor €95.-
 

Bijlagen

  • 4D895D87-1B1D-4BD0-87F9-AF5F7AF41DA0.png
    4D895D87-1B1D-4BD0-87F9-AF5F7AF41DA0.png
    84.2 KB · Weergaven: 32
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!