Voorstellen Arjan D

Hoi allemaal, ik ben Arjan, 49 jaar en heb deze week mijn nieuwe Polo Highline opgehaald bij de dealer. De laatse Polo die ik heb gehad was een pistache groene uit 1995, Daarna een Golf, Seat Leon 2x, daarna 3 x een Mercedes E klasse. Nu dus weer een Polo met mooie extra's. (actieve info display, keyless go, executive pakket, advance pakket, licht zicht pakket, R line exterieur en afneembare trekhaak. Dat is nog een dingetje ivm met r line achterbumper. Ik vind het leuk om zo nu en dan eens te lezen op het forum en mee te denken over verschillende zaken betreffende de auto.
 

Bijlagen

  • _20191026_171328.JPG
    _20191026_171328.JPG
    78.6 KB · Weergaven: 45
Volkswagen  Polo Highline DSG  1.0 95 pk 
afneembare trekhaak. Dat is nog een dingetje ivm met r line achterbumper.
Welkom Arjan:)Nu heb ik nog geen R-Line, maar in maart-2020 wel en ook een complete Highline. Maar hoe ga je dat oplossen met dit trekhaak? Ik begreep dat je echt een stuk uit de bumper gaat krijgen...
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Arjan D
Welkom Arjan:)Nu heb ik nog geen R-Line, maar in maart-2020 wel en ook een complete Highline. Maar hoe ga je dat oplossen met dit trekhaak? Ik begreep dat je echt een stuk uit de bumper gaat krijgen...
Hoi! De dealer heeft nu een standaard diffuser gemonteerd, zonder de chromen sierstukken dus. Heel jammer. Ik heb het originele gedeelte thuis liggen en wacht op een goed idee om het zo aan te passen dat originele R line onderdeel er weer op kan. Het staat gewoon niet mooi als er een zichtbaar gat in de R line diffuser zit.
 
Volkswagen  Polo Highline DSG  1.0 95 pk 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Hoi! De dealer heeft nu een standaard diffuser gemonteerd, zonder de chromen sierstukken dus. Heel jammer. Ik heb het originele gedeelte thuis liggen en wacht op een goed idee om het zo aan te passen dat originele R line onderdeel er weer op kan. Het staat gewoon niet mooi als er een zichtbaar gat in de R line diffuser zit.
Naar een plaatje hiervan ben ik dus zo neuwschierig.
Net als een trekhaak op een GTI diffusor lijkt mij haast onmogelijk.
Ook daar ben ik nogsteeds opzoek naar een foto ervan.

Buiten dat, welkom.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Arjan D
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!