Arjan, Black Polo 6R Bluemotion Comfortline

Hallo Allemaal

Ik zal me eerst even voorstellen ik ben Arjan 27 jaar ben elektromonteur van beroep en ik woon in Hallum een dorpje vlakbij Leeuwarden.
Ik heb in december 2010 de knoop doorgehakt om mijn huidige auto Audi A4 Avant 1.9TDI 130PK met 3 ton op de klok in te ruilen i.v.m hoge wegenbelasting/onderhoud.

Het is een Polo Bluemotion 1.2Tdi Comfortline geworden met de volgende opties.

Kleur : Zwart
Bekleding : Metric
Executive Plus pakket
Vier deurs uitvoering
Getinte Ramen
Park Distance Control
Climatronic
Multifunctioneel lederen stuurwiel
Licht en zicht pakket
Winterpakket
Bluetooth Touch Adapter

De aanpassingen die ik later nog wil doen.

Cognac lederen bekleding
17 inch Boavista velgen
Xenon verlichting
Chiptuning
Extra functies activeren met vcds


Voorlopig gebeurd er nog even niks want het is eerst nog even wachten.
De auto is in bestelling en word volgens de dealer eind april verwacht.
Dus voorlopig nog even doorsturen in de Audi :mrgreen:
 
Re: Polo 1.2Tdi Bluemotion Comfortline

Mijne word morgen naar het leerbedrijf gebracht Big Grin dus ben benieuwd naar het eindresultaat ^_^

Ik overweeg ook Chiptuning na die reacties van cornesagt...vind het toch best de moeite waard om het te proberen :)
 
Re: Polo 1.2Tdi Bluemotion Comfortline

Het duurt nog wel even voordat hij geleverd gaat worden maar goed time fly's when your having fun :mrgreen:

Wat betreft de chiptuning ben benieuwd wanneer JD Egineering hier mee komt.

Waar heb jij de auto naar toe gebracht voor het lederen interieur ?
 
Re: Polo 1.2Tdi Bluemotion Comfortline

Welkom op het Forum Arjan,
Sinds een week heb ik ook een Polo Bluemotion 1.2TDI Comfortline.
Verwacht niet teveel heb de hele avond de boel uitgespit> Ben tot de conclusie gekomen dat de Polo Bluemotion 1.2TDI Comfortline een somber gepimte Trendline is :shock:
Ik denk dat er officieel niet eens een Comfortline bestaat.
Kijk maar eens in de folder de echte Comfortline kom je tegen bij de 1.6 TDI Bluemotion
en niet bij de 1.2 TDI Bluemotion
Geen H 7 verlichting
Geen verlichting in het dashbordkasje
Geen leeslamp verlichting achterin
Geen dubbel tonig claxon
 
Re: Polo 1.2Tdi Bluemotion Comfortline

Ja ik had het een en ander al een beetje gelezen op dit forum waar ik niet echt vrolijk van word.
Terwijl dat het wel degelijk in de Bluemotion folder omschreven staat dat er twee uitvoeringen zijn.
Ik heb toch degelijk een comfortline besteld op papier en niet een opgeleukte trendline :evil:
 
Afgelopen maandag was het dan eindelijk zover mijn zwarte polo stond klaar.
De aflevering ging niet helemaal soepel er was namelijk geen flesje olie bij de auto, helemaal vergeten volgens de verkoper, h7 reserve lampen ipv h4.
Vervolgens loop ik om de auto heen en zit er een olievlek op het spatscherm wat er zo niet af wou dus maar weer even naar de poetsafdeling toe vervolgens wel weer opgelost.
Ik zag dat er in de auto een touch adapter was geplaatst wat niet meer nodig blijkt te zijn dus een poging gedaan om de telefoon te koppelen en wat denk je wilde dus niet lukken vervolgens gevraagd naar een bluetooth adapter en die hadden ze niet meer op voorraad dus moest besteld worden dus vandaag weer bij de dealer geweest en binnen 5 minuten was het klaar kan nu dus handsfree bellen met alle info op mijn rns 310.
Ik heb er nu 600 km op zitten met de bluemotion en ben super tevreden met de auto.
 
Oei ja bij mijn levering zaten er geen velgsloten erop...moest weer lekker 45 euro erbij dokken :evil: die wilde die niet kado doen pff...cheap ass dealer vond dat echt minder maar Bluetooth adapter is beter dan die Touch adapter want dit werkt ook met telefoonboek etc Big Grin
Veel veilige Kilometers toegewenst!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!