Arjan, Black Polo 6R Bluemotion Comfortline

Hallo Allemaal

Ik zal me eerst even voorstellen ik ben Arjan 27 jaar ben elektromonteur van beroep en ik woon in Hallum een dorpje vlakbij Leeuwarden.
Ik heb in december 2010 de knoop doorgehakt om mijn huidige auto Audi A4 Avant 1.9TDI 130PK met 3 ton op de klok in te ruilen i.v.m hoge wegenbelasting/onderhoud.

Het is een Polo Bluemotion 1.2Tdi Comfortline geworden met de volgende opties.

Kleur : Zwart
Bekleding : Metric
Executive Plus pakket
Vier deurs uitvoering
Getinte Ramen
Park Distance Control
Climatronic
Multifunctioneel lederen stuurwiel
Licht en zicht pakket
Winterpakket
Bluetooth Touch Adapter

De aanpassingen die ik later nog wil doen.

Cognac lederen bekleding
17 inch Boavista velgen
Xenon verlichting
Chiptuning
Extra functies activeren met vcds


Voorlopig gebeurd er nog even niks want het is eerst nog even wachten.
De auto is in bestelling en word volgens de dealer eind april verwacht.
Dus voorlopig nog even doorsturen in de Audi :mrgreen:
 
Re: Polo 1.2Tdi Bluemotion Comfortline

Mijne word morgen naar het leerbedrijf gebracht Big Grin dus ben benieuwd naar het eindresultaat ^_^

Ik overweeg ook Chiptuning na die reacties van cornesagt...vind het toch best de moeite waard om het te proberen :)
 
Re: Polo 1.2Tdi Bluemotion Comfortline

Het duurt nog wel even voordat hij geleverd gaat worden maar goed time fly's when your having fun :mrgreen:

Wat betreft de chiptuning ben benieuwd wanneer JD Egineering hier mee komt.

Waar heb jij de auto naar toe gebracht voor het lederen interieur ?
 
Re: Polo 1.2Tdi Bluemotion Comfortline

Welkom op het Forum Arjan,
Sinds een week heb ik ook een Polo Bluemotion 1.2TDI Comfortline.
Verwacht niet teveel heb de hele avond de boel uitgespit> Ben tot de conclusie gekomen dat de Polo Bluemotion 1.2TDI Comfortline een somber gepimte Trendline is :shock:
Ik denk dat er officieel niet eens een Comfortline bestaat.