Voorstellen Arends1989

Goedemorgen!

Ik ben Mats, 30 jaar en werkzaam als Technology Manager.

Doordat ik al zo'n 10 jaar met de trein naar mijn werk reis (Baarn - Amsterdam Centraal) heb ik nooit een noodzaak gehad om zelf een auto aan te schaffen. De afgelopen jaren hebben we de 20 jaar oude Daihatsu Cuore van mijn vrouw er bij gehad, maar daar komt verandering in.

Door de komst van ons eerste kindje in december en een nieuwe baan voor mijn vrouw, vond ik het tijd voor een veilige en betrouwbare auto

In januari hebben we een Volkswagen Polo 1.0 95PK Highline uitgekozen (private lease) in de kleur Limestone Grey:

Schermafbeelding 2019-09-03 om 08.28.49.png

Als extra's hebben we gekozen voor het advance pakket (we waren na het proefrijden direct weg van het panorama dak, de geblindeerde ruiten en het led pakket) en de 16" Torsby velgen.

Ter compensatie voor vertraging (auto had er op 1 juli al moeten zijn) mogen we nog voor 250 euro shoppen in de Volkswagen webshop. Ik heb nog niet echt kunnen besluiten wat de moeite waard is om uit te kiezen.

Zoals het er nu naar uit ziet zou de auto in de week van 23 september moeten worden geleverd, maar ik betwijfel of we ook die datum wel gaan redden. Het is ondertussen alweer 2,5 week geleden dat ik bericht ontving dat ze waren gestart met de bouw. Als je dan nog bedenkt dat de auto vanuit Port Elisabeth, Zuid Afrika naar Nederland moet worden verscheept, heb ik er een hard hoofd in.

Daar het een private lease auto is, heb ik geen hele grote plannen om dingen te veranderen. De eerste uitgave zal de aanschaf van een set velgen + banden voor de winter zijn. Hiervoor heb ik mijn ogen laten vallen op een set MAK 17" Emblema Gloss Black velgen (het oog wilt ook wat ;))

Zodra de auto is afgeleverd zal ik hier wat foto's delen. Tot die tijd lees ik lekker mee en vergaap me aan de mooie Polo's die ik op dit forum voorbij zie komen! (y)
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 90PK 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Welkom, en goede smaak, ik krijg vrijdag as dezelfde kleur en dezelfde velgen alleen dan ComfortLine Executive. Mijne is gebouwd in Pamplona, Spanje.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!