Apple CarPlay vrijschakelen voor youtube en Netflix

Gisteren mijn oude iPhone 7 gejailbreakt en carbridge op geïnstalleerd. YouTube werkt werkt goed maar na 5/6 filmpjes loopt mijn navigatie vast en hoor ik een "BZZZZZTTTT" geluid door mijn speakers. Hierdoor wordt mijn navigatie onbruikbaar. Ik moet mijn navi "resetten" om opnieuw gebruik te kunnen maken van YouTube. Herkent iemand dit probleem? Betreft een polo AW met discovery media MIB2.

Stuur me even je softwareversie van je systeem. Hou menuknop ingedrukt tot je service menu ziet en druk dan op softwareversie. Gaat om de eerste twee regels
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
Door een iPhone te jailbreaken kun je Carbridge installeren. Dan kun je alle apps van je telefoon op het scherm bekijken. Netflix opent wel maar speelt niet af. Youtube en KPN TV app wel. Ik heb een oude iPhone uit de kast gehaald, gejailbreakt, en die standaard in m'n auto liggen. Werkt top.
Goedendag hoe heb jij dat gedaan heb je info of tips wil er ook wel een vergoeding voor betalen
 
Audi  A3  1.8 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!