App-Connect verbinding verbroken

Hi,

Ik hoop dat iemand mij informatie kan geven.
Ik heb een probleem met de verbinding tussen auto en telefoon via Android Auto.

De telefoon lijkt de connectie te behouden, terwijl het scherm in de auto aangeeft dat verbinding is geannuleerd, wat zou dit kunnen zijn, en belangrijker nog hoe zou dit opgelost kunnen worden?

Telefoon: Samsung S20+ (laatste updates van Android en Android Auto app zijn geïnstalleerd)
Unit in de auto:
20230210_171748.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Probeer altijd de bron uit te sluiten. Ligt het aan je telefoon, auto of hopelijk toch aan de kabel. Dit is makkelijk na te gaan door gebruik van je orginele laadkabel. Ik heb zelf ook problemen ondervonden met de nieuwe oneplus 11. Die gaf ook telkens aan dat de verbinding mislukt was. Bleek dat ik op het scherm moest klikken ipv op het popupscherm wat ik wilde met de telefoon......alleen laden,foto's en media delen enz enz. Nu werkt het weer als een speer en net de nieuwste versie 9.0 geinstalleerd. Kabel is hoe vreemd ook meestal de boosdoener en dient van goede kwaliteit te zijn. Anders aansluiten op een andere auto die ook android auto heeft. Dan weet je direct waar het probleem gezocht moet worden.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!