App-connect / Apple carplay problemen

Je zit wel op de laatste softwareversie. Klik eens je navi sd kaart eruit en kijk dan of het probleem nog steeds aanwezig is. Een defect navi sd veroorzaakt ook allerlei problemen.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
Ik ga vanavond even proberen de fabrieksinstelling uit te voeren.

Wat bedoel je precies met carplay app cache verwijderen? Bedoel je de auto verwijderen vanuit de instellingen van carplay op mijn iphone?
Ja dat weet ik niet ik heb geen Apple CarPlay ik heb Android auto en in mijn telefoon kan ik de app Android auto de cache verwijderen dus alle opgeslagen instellingen etc. Hetzelfde doe je ook in de auto via fabrieksinstellingen resetten en dan app connect kiezen. Dan is de VW app connect geformatteerd/ terug naar fabrieksinstellingen en dan je telefoon opnieuw connecten. Wellicht helpt dit voor jou?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Bij de dealer zien ze het heel makkelijk. Even software update uitvoeren, en als dat niet geholpen heeft dan ligt het aan iets anders. Natuurlijk is het bij de dealer een probleem wat ze nog nooit hebben meegemaakt zodat ze meerdere uren er aan kunnen besteden.
Altijd zo negatief over de dealer. Je wil toch dat het opgelost wordt? Als een derde partij of iemand anders van dit forum het ook niet weet kan je niet veel anders. Heb je nog garantie?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ik herken deze problemen, voornamelijk wanneer Flitsmeister actief is. Dan crashed CarPlay eigenlijk altijd wel. Soms zelfs zo heftig, dat de infotainment voor minuten lang niets doet en ineens herstart. Heb nog geen FW update laten uitvoeren.

Die tip over het SD kaartje ga ik proberen! Dank.
 
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
Sinds het verwijderen van de SD card, is het crashen van CarPlay, nog maar sporadisch voorgekomen.
 
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!