Antenne splitter: kabel vs blokje

Beste forumleden,

Ik heb gisteren een RCD310 ingebouwd in mijn polo 6r. Voorheen zat er een JVC radio met versterker etc in. Ik heb nu gelukkig de orginele VW radio (veel mooier)
Maar nu moet ik nog kiezen tussen een antenne splitter (van 1 aansluiting naar de dubbele aansluiting op de RCD310) in de vorm van een blokje :

$(KGrHqF,!hcFBuwRE!FIBQr6jgEgMw~~60_85.jpg$T2eC16FHJGkE9no8fzC,BQr6jbQk4Q~~60_85.jpg

Of in de vorm van het wel bekende kabeltje:

Antenne_adapter__5012bbc61f844.jpg
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is en welke de beste optie is. Qua prijs verschilt het niet zoveel van elkaar.
Alvast bedankt voor de hulp!
 
Het blokje is behoorlijk aan de prijs rond 40 euro maar ik moet zeggen het werkt perfect
Bij mijn rcd 310 geen storing m b t de dubbele tuner of het verloop kabeltje ook storings vrij werkt
Betwijfel ik
Grt Donna
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!