Android Auto toevoegen aan Polo AW 2018

Is het mogelijk om Android Auto te activeren op mijn huidige radio? Ik kan geen modelnummer vinden van mijn radio, maar ik heb wel een foto van het model gevonden:
composition-colour-1.jpg

Als dit niet mogelijk is zou ik ook wel willen investeren in een nieuwe radio die deze optie wel heeft. Na even gegoogled te hebben kwam ik dit tegen:

Echter raak ik dan de verbinding tussen mijn cockpit display en radio kwijt volgens de omschrijving, deze zou ik graag willen houden omdat ik vaak mijn telefoon-info hier heb staan.


Als er nog andere opties zijn dan hoor ik het graag! Voor nu alvast bedankt :)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
deze radio is helaas niet mogelijk. Ombouwen kan maar is best wel wat werk:

Nieuwe Unit met scherm
ander dashboard kastje
Kabelset
GPS ontvanger en nog wel de nodige zaken.

Geen simpele opbouw
 
If I have it right, your polo must be equipped with 2 USB under your radio, if it has 1, your car is not suitable for Apple carplay / android carplay.
rk2018 Polo I am looking at has Discover Media "APP" button, "app-connect" in the menu and when I click them it says that I can activate it in dealer. That car has only one USB port though. Will it work?

Sorry for english!
 
VW  Polo  2.0 TSI 200 
Dit is alleen voor Android Auto waarbij je gebruik maakt van je telefoonscherm. Android Auto waarbij het display in je auto gebruikt wordt blijft gewoon functioneren en doorontwikkeld worden :)
Inderdaad, betreft alleen Android Auto op telefoonschermen, dat is vervangen door Driving Mode van Google Assistant (nog niet beschikbaar in Nederland). Android Auto op infotainmentschermen blijft gewoon, daar gaan ze juist meer op inzetten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Ik had een vraag zou je met een usb bleuthoot adapter ook Android Auto kunnen gebruiken zonder dat je een stekker gebruikt?
Je bedoelt je hebt nu al bekabeld AA in je Polo maar je wil dit draadloos?

Dat kan zeker, ik heb dit zelf ook maar zoals gezegd moet je wel AA in je auto hebben. Zie ander topic hierover wat over je vraag gaat, draadloos Android auto.

 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Je bedoelt je hebt nu al bekabeld AA in je Polo maar je wil dit draadloos?

Dat kan zeker, ik heb dit zelf ook maar zoals gezegd moet je wel AA in je auto hebben. Zie ander topic hierover wat over je vraag gaat, draadloos Android auto.

is je vraag hiermee beantwoord?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!