Andere voorgrill monteren

Ja ik was waarschijnlijk al van plan op de lijntjes wit te maken.
Zo ziet ie er nu uit:

FotoA6TOWKSR-1.jpg


Vandaag heb ik een schroefset gekocht. Die word er donderdag onder gezet.
Dan gaat ie een heel stuk omlaag.

Nou alleen nog de GTI grill erop en dan komt op de grill en op de achterklep het GTD logo. Dan is me Polo af Big Grin

Maar de grill past dus zeker weten?
Is er iemand op dit forum met een BM die de GTI grill erop heft zitten?
Vind het tog vreemd dat er staat past op alle modellen van de 6R behalve de Bluemotion
 
Ik denk erover om de grill van van mijn highline te vervangen door een Indiaas exemplaar. Die heeft 2 chromen strips ipv 1 (à la Golf VI highline). Gewoon net ff chiquer en exclusiever naar mijn idee.

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe te bestellen enzo? En zou een Indiase versie probleemloos op mijn auto passen?

Voorbeeld:
VolkswagenPolo16Highline-1.jpg
 
ghehe, wat jij daar laat zien is een plaatje van de polo hoe die wordt afgeleverd in India ;)
duss.. als je daar iemand kent kan die zo'n grill voor je bestellen en opsturen of je moet in contact komen met een dealer daar :roll:
 
VW  6R  1.2TDI 
Ja past 100%, ik heb er ook een op m'n BM
Het is wel even knutselen, de grille zit er strak in...



HaukePBM zei:
Ja ik was waarschijnlijk al van plan op de lijntjes wit te maken.
Zo ziet ie er nu uit:

FotoA6TOWKSR-1.jpg


Vandaag heb ik een schroefset gekocht. Die word er donderdag onder gezet.
Dan gaat ie een heel stuk omlaag.

Nou alleen nog de GTI grill erop en dan komt op de grill en op de achterklep het GTD logo. Dan is me Polo af Big Grin

Maar de grill past dus zeker weten?
Is er iemand op dit forum met een BM die de GTI grill erop heft zitten?
Vind het tog vreemd dat er staat past op alle modellen van de 6R behalve de Bluemotion
 
Ik moet zeggen dit is best om over na te denken...als je deze gewoon kan bestellen zal wel niet duurder zijn dan 100 euro ofzo...aangezien de highline grill ook maar 90 ofzo kost

iemand gevonden waar je dit kan halen?

bachstrad zei:
Ik denk erover om de grill van van mijn highline te vervangen door een Indiaas exemplaar. Die heeft 2 chromen strips ipv 1 (à la Golf VI highline). Gewoon net ff chiquer en exclusiever naar mijn idee.

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe te bestellen enzo? En zou een Indiase versie probleemloos op mijn auto passen?

Voorbeeld:
VolkswagenPolo16Highline-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!