Alles Polo (Melle Duitsland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas. Zondag ga ik naar VWteam Brabant meeting in Oss. Dit is dan voor mij ook de laatste meet van het seizoen. Hierna gaan de BBSjes weer onder de polo vandaan en komt ie weer op zn originele wielen te staan tot het weer tijd word om de winterbandjes te monteren.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Helaas. Zondag ga ik naar VWteam Brabant meeting in Oss. Dit is dan voor mij ook de laatste meet van het seizoen. Hierna gaan de BBSjes weer onder de polo vandaan en komt ie weer op zn originele wielen te staan tot het weer tijd word om de winterbandjes te monteren.
Jammer hoor want Alles Polo echt leuke sfeer en mooie Polo`s en gelijk ff kijken of ik ideetjes op kan doen voor mijn Polo
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Volgend jaar misschien mits mijn Polo show waardig is. Anders blijft ie nog voorlopig in het kikkerlandje of niet heel ver Duitsland in.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Helaas. Zondag ga ik naar VWteam Brabant meeting in Oss. Dit is dan voor mij ook de laatste meet van het seizoen. Hierna gaan de BBSjes weer onder de polo vandaan en komt ie weer op zn originele wielen te staan tot het weer tijd word om de winterbandjes te monteren.

Was dat niet vandaag?
Ik ging even op de zaak kijken omdat ons terrein afgehuurd was en ik kom daar staan er allemaal vw auto's met een vlag van vw team brabant.met een Chinese eetkar
@de naaldhof.

Ps krijg de foto niet recht.
Edited by DeeOow: Ik wel...20180929_183333.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari
Bekijk bijlage 25053

Was dat niet vandaag?
Ik ging even op de zaak kijken omdat ons terrein afgehuurd was en ik kom daar staan er allemaal vw auto's met een vlag van vw team brabant.met een Chinese eetkar
@de naaldhof.

Ps krijg de foto niet recht.

Nee dat is de pre-meet bij het hotel. De meet zelf is vandaag op industrieterrein “de Geer”.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Martien
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!