Alle polo's op een rijtje 2012+

Ik dacht ging maar op zoek naar wat nieuwtjes het verbaasde me toch nog wat er allemaal is/ nog komt.

Allereerst de Blue GT (Prijs vanaf -> 22.325.013 EUR voor de 3drs variant). 140Pk

11vtuyp-1.jpg


De Polo Black/ Silver Edition (Prijs vanaf ->13.000.00 EUR 3drs variant). 59Pk

15x5ve8-1.jpg


6xxeg4-1.jpg


34qa24j-1.jpg


De Polo R Cup Stick Out Tongue in india (niet te koop altijd grappig om te zien). 178Pk

2mw7436-1.jpg


De Polo BP Volkswagen Polo S2000 (niet te koop altijd grappig om te zien). 262Pk

1dpi0-1.jpg


En onderstaand de Facelift (2013 Polo 6R status onbekend uiteraard) ?Pk.

23r4do0-1.jpg


2qleofm-1.jpg


b9ivzp-1.jpg

////////////////////////////////////////////////////////
Ik vind het een mixje van deze 3

Grille uitstraling van:
chevroletcamaro-1.jpg


Vorm van:
815705708641793501-1.jpg


Bumper van:
RedStyle2012VolkswagenUpPWSWithBeautiful-1.jpg


Iedereen zijn/ haar gedachten erbij...
Maar is nog in afwachting duss....
////////////////////////////////////////////////////////

2015 zal er een 6e Generatie Polo opvolgen!

Heb ik wat gemist? Update t' lijstje maar,


To be continued......


Gr,

Enzo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat dacht je van de Polo wrc street edition ;)
Komt eind 2013... 2.0 tsi 220 pk
 

Bijlagen

  • m1fycn5bfle9.jpg
    m1fycn5bfle9.jpg
    39.8 KB · Weergaven: 285
  • m1fycn5bh5e8.jpg
    m1fycn5bh5e8.jpg
    43.7 KB · Weergaven: 227
  • m1fycn6b07e7.jpg
    m1fycn6b07e7.jpg
    38.6 KB · Weergaven: 227
ja die was ik idd vergeten, wou die niet showen, omdat deze op mn verlanglijstje staat om de gechipte gti rijders een lesje te leren Stick Out Tongue (Joke, but u'll neva know)
 
"En onderstaand de Facelift (2013 Polo 6R status onbekend uiteraard) ?Pk."

Ik vind die facelift 2013 maar niks vooral die voorbumper kan ik net zo goed in die "UP" rijden bah!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet iemand toevallig wat voor velgen dat zijn, die onder de WRC zitten? Ik vind ze erg mooi, zowel qua design als qua kleur :razz:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Waarom leveren ze de S2000 nou niet gewoon,
subaru had dit enkele jaren geleden ook.
en nu zie je er enkele rijden.
Ik zou er wel een willen hebben.
ookal zijn ze niet super comfortabel.

de midnight lijkt er wel erg op.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
ik vind het echt helemaal niks die faceliften, de achterkant kan er misschien nog wel door, maar de voorkant bah bah.
maar ik denk eerder dat het zo iets zal worden want het is en blijft een facelift dan verandert er niet zoveel aan de auto
1252iqp.jpg

enkel dat de lijnen beetje anderslopen onderaan in de grill (net alsof ze de grill hebben omgedraaid onderaan bedoel ik dan)
lampen die wat spitser verder door lopen enz..
 
Die facelift is lelijk. Gaan we naar Seat-stijl toe, en dat is nou net de kant waar je als VW niet heen wil imo. Ben ik blij dat ik er net 1 heb die nog wat jaren mee kan ;)
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!