AliExpress radio/navi bekabeling... ik snap er niks van

Hallo mede-Polo liefhebbers,

Ik heb een radio/navi gekocht op Ali... tja, misschien niet moeten doen. Maar het leek/lijkt een mooi ding!
Mijn Polo 6c (2016) heeft Discover Media MIB. De bedoeling was meer opties met Android en achteruitrijcamera.

Het goede nieuws, hij kwam snel en intact binnen. Eenmaal bezig past het originele frame er niet om en er zit er ook geen bij. Niet mooi, maar er zijn grotere problemen.
Toen, tering wat een hoop kabels, daar ben ik niet goed in. Na wat gepiel is het overduidelijk dat het niet gaat passen. Zie hier:
IMG-20201201-WA0011.jpeg Dit is de stroomkabel/stekker naar de unit vanaf de auto zelf
ae_1606851813023.jpg en dit is de kabelboom die bij de navi zit. Daar zit dus niet een "female" ingang voor de VW stekker aan. Wel andere dingen...

De "male" input vanaf die boom naar de navi past prima.

Wat moet ik doen? Zijn er tussenstukjes te koop, zo ja, welke??
Als ik dat ding wil retourneren moet ik 2/3e van de aanschafkosten aan verzendkosten betalen... gaat 'm niet worden dus.

Alvast bedankt!!! (En excuses voor mijn leek-heid. Als er meer info/beeldmateriaal nodig is, hoor ik het graag)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI 95pk - VERKOCHT 
ae_1606851813023.jpg
en dit is de kabelboom die bij de navi zit. Daar zit dus niet een "female" ingang voor de VW stekker aan. Wel andere dingen...

Die stekker, een Quadlock stekker, zit in vrijwel ieder VW model als ik me niet vergis. Ik ben in ieder geval nog geen enkele VW tegengekomen waar deze quadlock stekker niét inzat. Maar ik weet niet precies hoe dit bij een Polo 6C zit. Is die kleine stekker echt alles dat er in je ruimte achter je radio te vinden is?
 
Die stekker, een Quadlock stekker, zit in vrijwel ieder VW model als ik me niet vergis. Ik ben in ieder geval nog geen enkele VW tegengekomen waar deze quadlock stekker niét inzat. Maar ik weet niet precies hoe dit bij een Polo 6C zit. Is die kleine stekker echt alles dat er in je ruimte achter je radio te vinden is?
Achter de radio zit alleen die kleine stekker en een blauwe voor radio ontvangst zelf (welke overigens ook niet in de nieuwe display past).
Wanneer ik google naar stekkerbomen vind ik ook alleen die Quadlock stekkers, dus ik kan me voorstellen dat je die heel vaak in auto's vindt.
Dat is een bruine en zwarte toch?

Dat kastje in je dashboard is je computer, jij hebt alleen je scherm eruit gehaald, met de video kabel die je op de foto ziet. Je moet je dashboardkastje loshalen en daarachter de stekkers loshalen.
Dat is een goeie, daar ga ik vanavond eens naar kijken.
Kan ik dan gewoon de kabel(s) achter de radio skippen en het allemaal daarop aansluiten?
Voor de afstand daartussen zal ik sowieso een verlenging nodig hebben.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI 95pk - VERKOCHT 
Dat is een bruine en zwarte toch?
140810_20.jpg
Dit is een quadlock stekker inderdaad

Kan ik dan gewoon de kabel(s) achter de radio skippen en het allemaal daarop aansluiten?
Je hebt in feite alleen de quadlock stekker nodig, en de originele antenne voor je FM ontvangst. Alle kabels die ertussen zitten zijn voor je originele radio, en kun je niet gebruiken voor je Android radio.
 
Je hebt in feite alleen de quadlock stekker nodig, en de originele antenne voor je FM ontvangst. Alle kabels die ertussen zitten zijn voor je originele radio, en kun je niet gebruiken voor je Android radio.
Top! Ik ga vanavond kijken of het lukt met die quadlock stekker bij de dvdspeler

Tot zover, bedankt voor jullie hulp!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI 95pk - VERKOCHT 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!