Airco / Binnencirculering

LoneFalcon

Bekend lid
598
225
63
Ik denk (jaja.. gevaarlijk..) dat 't een elektronisch "probleem" is, vandaar dat 'k hem hier gooi..

Nu dat 't weer wat warmer wordt heb je natuurlijk ook wat vaker de airco aan. Nu kwam ik achter het volgende, vrij lullige punt... Als ik op de knop "AC" druk, gaat netjes 't lampje branden en de airco gaat aan. Echter, ook de binnencirculering schakelt direct mee in, deze moet ik dus telkens zelf uit drukken. Is dit een fout, hebben meer mensen dit, is 't uit te schakelen?
 
Binnencirculatie zorgt ervoor dat hij de lucht koelt die dan al in de auto aanwezig is. Hij trekt dus geen lucht vanuit buiten. Voordelen hiervan zijn: sneller koud en ik gebruik hem ook altijd als ik in een lange tunnel ga rijden, in de file sta of een boerenweggetje pak met mestgeur. Dan zorg je ervoor dat die troep niet naar binnenkomt. Overigens moet je hem bij een lange reis niet gebruiken. Dan heb je wel frisse lucht nodig.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!