Hallo, ik ben Hans en 63 jaar, de laatste 2 jaar heb ik geen auto meer gehad, daarvoor altijd Golf gereden. Nu sinds een week een Polo 9n uit 2002 gekocht en hoop er een paar jaartjes mee te kunnen rijden. Na een paar dagen deed de airco het niet meer. Het bleek dat de condensor lek was, deze is vervangen en de airco deed het weer, toen ik weer een andere dag ging rijden deed de airco het weer niet, s,avonds deed hij het weer wel.
Nu blijk dat als ik de stadsverlichting of groot licht an doet, de airco het wel doet, Als ik de airco toets aan doet, die wel brand, doet de airco niets. Het blijkt dus dat iemand de airco pomp op een draad van de verlichting heeft aangesloten om een of andere reden. Wie kan mij helpen om dit weer origineel te krijgen? De airco werkt wel goed op zich.
Nu blijk dat als ik de stadsverlichting of groot licht an doet, de airco het wel doet, Als ik de airco toets aan doet, die wel brand, doet de airco niets. Het blijkt dus dat iemand de airco pomp op een draad van de verlichting heeft aangesloten om een of andere reden. Wie kan mij helpen om dit weer origineel te krijgen? De airco werkt wel goed op zich.
Volkwagen
Polo