airbagdieven actief in Gouda

Vanmorgen zijn bij mijn vader (polo 6r 1.4) en mijn broer (lease BM) de airbags gejat. Bij mij is alleen het driehoekruitje rechtsachter ingetikt, maar niks gestolen. Mogelijk ook bij de golf 6 van de overburen.

Hartelijk bedankt airbagdieven! Namens mijn vader en mijn broer en misschien ook wel de overbuurvrouw.

:(:???:
 
Bedankt voor het wegnemen van een gerust gevoel..... *NOT*
De enige mazzel die ik heb is dat het een leasebak is en er vrijwel geen prive-zaken inliggen.
Hooguit een parkeerschijf en een ruitenkrabbertje.
 
Bedankt voor het wegnemen van een gerust gevoel..... *NOT*
De enige mazzel die ik heb is dat het een leasebak is en er vrijwel geen prive-zaken inliggen.
Hooguit een parkeerschijf en een ruitenkrabbertje.

Ik zou zeggen, ga er maar alvast inliggen met een jachtgeweer. Die gaan vast en zeker één dezer nachten langskomen.
Ook al lopen ze rond met een mijter, gewoon schieten want sinterklaas bestaat niet. :mrgreen:
 
Bedankt voor het wegnemen van een gerust gevoel..... *NOT*
De enige mazzel die ik heb is dat het een leasebak is en er vrijwel geen prive-zaken inliggen.
Hooguit een parkeerschijf en een ruitenkrabbertje.

Desalniettemin blijft het vervelend als ze toch de auto openmaken/meenemen;)
Het blijft toch voor een deel van jouw, ook al is het een leasebak;)

Ik hoop iig voor je dat het jou bespaart blijft;)

En arno, succes met de afhandeling, gelukkig ging het bij jouw alleen maar om een ruitje, zijn minder kosten dan een heel airbag pakket. Al blijft het natuurlijk een zeer vervelende bedoeling
 
VW  6R  1.2TDI 
Desalniettemin blijft het vervelend als ze toch de auto openmaken/meenemen;)
Het blijft toch voor een deel van jouw, ook al is het een leasebak;)

Ik hoop iig voor je dat het jou bespaart blijft;)

En arno, succes met de afhandeling, gelukkig ging het bij jouw alleen maar om een ruitje, zijn minder kosten dan een heel airbag pakket. Al blijft het natuurlijk een zeer vervelende bedoeling

Gewoonjan, dankjewel! het is absoluut een vervelende bedoening, en ik hoop eigenlijk dat ze niet terugkomen om het karwei af te maken, dat zou nog triester zijn..
 
Zolang er bij autoschade niet vermeldt word middels een systeem dat airbags stuk zijn na een schade en aantoonbaar gemaakt is dat er nieuwe airbags gekocht zijn (of reparatie) zal dit blijven gebeuren,niet alleen vw maar alle merken.
Zag laats een aanbieder op mp met meerdere polo,s weinig km,nieuwe nummers en ver onder de prijs.
Gegarandeerd dat daar je airbags in belanden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!