airbag en radio weg

Kutzooi ook bij ons zijn de airbags en de radio eruit gejat!

ze hebben het raam helemaal naar buiten getrokken en waarschijnlijk op de knop voor de centrale deurvergrendeling
gedrukt en zo het portier open gemaakt.

nu zat ik te denken om maar een stuurslot op de auto te maken met een SCM keurmerk
zo kunnen ze in iedergeval de airbag er niet meer uithalen toch?
of zijn er betere ideen ?
zon heel ding om me stuur heem gaat me wel een beetje ver...


stuurslot_stoplock_pro_de2030618-1.gif
 
ik heb meer gedoe met een stuurslot gehad dan plezier.. ik kreeg mn auto niet meer van zn plek doordat het contactslot niet meer werkte. Heb toen de kunststof kappen verwijderd die om het contactslot zitten, het electrische gedeelte én het slot moeten verwijderen daarna gelijk naar de garage waar ze het hebben afgemaakt, had wel sluiting kunnen maken! heb het nu niet meer dus.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!