Aftertalk M&G Westen 31 Mei

Vond het, ondanks het kloteweer, een geslaagde dag alleen wel jammer dat zo'n groep dan ineens uit elkaar valt. Er was niemand meer bij de auto's, we stonden met een groepje bij de Burger King maar waar de rest was...

Die Golf V R32 van SteefaantjanSTB was gewelding, wat een wegligging. Alsof je op een rails reed. Maar de GTI DSG 205PK. van (en deze naam ben ik weer kwijt :oops:) was ook heerlijk.

Niet dat ze het zullen lezen maar ik wil van Udenhout hartelijk bedanken voor het mogen lenen van deze WRC. :)
Vond het een fijne wagen maar dagelijks mee rijden zou niet goed zijn voor mij en zeker niet voor mijn bankrekening. Toen we dat ene rustige rondje reden zag ik even een verbruik van > 40/100km. Tja, daar gaat mijn vakantiegeld. Dealer zei dat ik gewoon Euro95 kon tanken maar zat in het totaal toch over de 3 cijfers in euro's. :eek: Hoop echt dat ik geen post uit Leeuwarden krijg. o_O Vond hem ook minder luxe als ik had gedacht maar denk dat je dat niet nodig hebt in zo'n wagen. Ik vind het fijn dat ik een paar mensen hebben kunnen laten genieten. :) Wat ik nog niet kende was dat hij de rem even vasthield als je b.v. bij een verkeerslicht op een hellinkje stond.

Owww, op de terugweg werd ik nog uitgedaagd door een opgefokte Golf II. We hebben heel even met elkaar gespeeld maar het was te druk en veel te nat. Ook was het in de stad. Nog veel leuker vond ik 's avonds (ben via Leiden gereden om met neefje en nichtje bij de Griek te gaan eten) toen ik terug naar huis reed. Reed heel netjes 100km/u en werd langzaam ingehaald door een Polo 6R TDI met Spaans kenteken. Zaten 3 (of 4?) jongens in waarvan de 2 rechtse met hun neusjes tegen het raam aan gedrukt zaten. Toen ze 2 wagen lengtes voor mij zaten zag ik de rechter ramen voor en achter half open gaan en liet hij z'n gas los. Helaas had ik het toen niet door maar vermoed dat ze het geluid wilden horen. Paar kilometer later, toen het 120km/u werd ben ik ze even voorbij gegast in de 3e versnelling. Hebben ze het toch nog even kunnen horen. :)

Toen ik vanochtend weer in mijn Polo stapte dacht ik dat hij kapot was. Kon gassen wat ik wilde maar hij kwam bijna niet van zijn plaats af. Ook wilde ik de radio wat harder zetten. Maar hoe hard ik ook op het stuur drukte, de radio ging niet harder en de stoelen bleven ook koud.
Nee, een WRC is heel leuk maar het is wel afzien als weer in je eigen 1.4 75PK. stapt. :eek:

Dank voor alle leuke reacties en de gezelligheid. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!