Aftermarked h7r xenon in bluemotion. Bochtenverlichting vraagje

V

Verwijderd lid 709

Hallo allemaal, ik ben van plan om in mijn 6R bluemotion met h7 koplampen xenon te zetten. Mijn boord computer is als het goed is een F-module, nu heb ik ook bochtenverlichting fabrieks-af en wil deze ook graag houden.
Is er iemand bekent mee? Want weet dat soms de bochtenverlichting vervalt met achteraf xenon.

Het gaat om om een set van van Marktplaats verkoper Auto Executive NL in zwolle waarbij geen weerstanden gebruikt word maar de boordcomputer word geprogrameerd.


Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes en veel polo-plezier hartger!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[MENTION=2440]Houz74[/MENTION] ; werkt jouw bochtenverlichting nu wel, met de aparte relais oplossing voor de H4 xenon?
Mijn auto heeft volgens mij het benodigde draadje(of de draadjes) er niet voor, ik krijg namelijk meteen een melding van vcds dat er een fout is met mn bedrading, als ik de optie aanzet Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Houz74 ; werkt jouw bochtenverlichting nu wel, met de aparte relais oplossing voor de H4 xenon?
Mijn auto heeft volgens mij het benodigde draadje(of de draadjes) er niet voor, ik krijg namelijk meteen een melding van vcds dat er een fout is met mn bedrading, als ik de optie aanzet Stick Out Tongue
Ben er nog niet aan toe gekomen. Ga ik waarschijnlijk laten doen (door Auto Executive NL)

Welke fout krijg je ?
Welke longcode heb jij ingesteld ?
 
Ben er nog niet aan toe gekomen. Ga ik waarschijnlijk laten doen (door Auto Executive NL)

Welke fout krijg je ?
Welke longcode heb jij ingesteld ?

Aaah zo ;)
Naja het is in feite het huidige relais eruit halen en die kabeltjes erin pluggen en klaar :)
Ikzelf heb ook geen coding meer nodig voor de xenon, maar dat komt doordat er bij mijn kabeltjes condensatoren ingebouwd zitten.

Zo even uit mijn hoofd krijg ik direct na het instellen via de longcodinghelper een intermittent fout.
Had het in ieder geval op gerritspeek.nl opgezocht en daar stond dat het een gebroken draad was en daaruit de conclusie getrokken dat er bij dus een draadje mist ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!