Afscheid van het forum

Bij deze neem ik afscheid van het forum de Polo is ingeruild voor een mercedes c klasse
Maar ik hoef niet van het forum verwijderd te worden want ik kom misschien gewoon nog langs op een meeting maar dan met een c klasse
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Da's niet verkeerd, zo'n wagen! Big Grin Een heel verschil met de Polo, of niet?

Ja een heel verschil is er inderdaad
Niet op de polo nu af te kraken,
want je moet me goed begrijpen ik heb er met plezier in gereden.
maar als je in de Mercedes stapt voel je het verschil al met de deur dichtdoen.
Veel degelijker en een heel ander rij eigenschap,
en voor de mensen die mij bericht al gelezen hadden over dat ik de polo te langzaam vond, Ben ik nu zeer tevreden met de 157 PK waar ik nu mee rijd
Vooral het verschil in de achterwiel aandrijving is ook heerlijk en cker anders dan een voorwiel aandrijving (tevens eerste van mij met achterwiel aandrijving).
kwa opties doet een polo niet veel onder aan de Mercedes ik bedoel je hebt ook je stuurwiel bediening je climate control al is die in de Mercedes wel gescheiden iedere zijn eigen ding.
je hebt je parkeer sensoren je alarm systeem je navigatie kortom kwa opties is het wel het zelfde, mischien ieder zijn eigen smaak in gebruiksgemak.
Maar verder moet ik wel eerlijk zeggen nogmaals niet om de polo af te kraken hele fijne auto van VW.
Maar de weg ligging van de Mercedes kan de polo niet aan tippen dit is vele malen fijner en kwa power is de Mercedes cker niet de minste.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!