achteruitrijlamp brand niet

Ronald2703

Nieuw lid
goedenmorgen
ik heb een vw polo 6R 1.2 tsi uit 2012
nu zit ik met een probleem omdat de achteruitrijlamp niet brand geen spanning op lamp, de radio geeft wel alle alarmen aan en sensorren werken ook wordt gek van dat gepiep en achter alles doorgemeten. waar kan ik nu nog zoeken omdat ik niet weet waar de verbindingstekkers liggen in de wagen. lampen zijn vervangen maar nope geen licht. er zit geen trekhaak onder. mvg Ron

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 
Probeer eerst een nieuwe lamp, soms kun je geen 12 Volt meten maar doet de lamp het wel.
Ik meet bij mij op de stekkerdoos van de trekhaak nergens 12 Volt, stekker met lamp erin en lamp brand.
al gedaan maar de lamp wil niet branden zelf denk ik aan een stekker die niet goed in elkaar zit maar waar liggen die

Volkswagen  Polo 
Dan zal je de bekleding van je kofferbak moeten verwijderen.

Eerst het midden stuk waar je slot in valt eruit trekken, recht omhoog.

Dan ernaast aan beide zijden zit een torx, die eruit en de bekleding over het oog om een netje aan vast te maken. Je achterbank naar voren klappen en dan kan je de zij bekleding lostrekken, zitten met een soort drukkers vast.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!