Marc Vuylsteke
Bekend lid
vraagje: weet iemand of een highline versie achteruitrijcamera op een aw past en werk?
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI
Polo AW 2019
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe kom je erachter welk multimediasysteem je hebt?Deze past zeker op een AW, alleen ligt het aan het multimediasysteem wat je in de auto hebt of het kan werken.
Ik heb een AW van 2022 met een Composition color systeem en hier zou het niet op kunnen.
Past wel op een Discover Media of de Composition Media.
![]()
Volkswagen Polo AW Achteruitrijcamera Camera 2018 2019 2020 - uwautoonderdeel
Volkswagen Polo AW Achteruitrijcamera Camera 2018 2019 2020 Klaplogo Embleem Originele achteruitrijcamera geschikt voor de Volkswagen Polo AW vanaf 2018 Deze set is helemaal compleet en is als u ...www.uwautoonderdeel.nl
Thanks, even op onderzoek uit dus.Goede vraag, ik heb de auto nieuw gekocht dus het stond in de papieren.
Anders zou je het systeem los moeten halen en op de sticker kijken wat voor systeem je hebt.
Hoe zou je de kabels gaan trekken?aha thx voor de info, dan ben ik bij de gelukkige
zit er over na te denken om dus een highline camera te monteren.
Liefst met de bundel mee, is dus even uitzoeken.Hoe zou je de kabels gaan trekken?
kan je terugvinden in je mmi zelf welk type nummer je hebt.Hoe kom je erachter welk multimediasysteem je hebt?![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.