achterklep emblemen kopen polo 9n3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woefer

Actief lid
Hallo

Ik heb een vraagje. Waar kan ik de achterklep emblemen kopen van mijn polo. Ik zoek de polo letters en het 1.6 liter plaatje. Bij mij is de chroom laag wat los aan het laten. Ik wil het weer een beetje netjes in orde hebben.

Als iemand een site weet of iemand ze heeft liggen toevallig zou ik da erg fijn vinden als je iets laat weten.

Volgens mij kosten ze ca. € 18,- bij de dealer maar je kan het ook op de sloop proberen.

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Oke ja dat kan ook nog heb van een kennis gehoord dat ze 5 euro kosten bij de dealer maar dat wist hij niet zeker. Maar denk dat 18 euro beter klopt. Maar denk dat ik mischien ook even langs de sloop rijd. Maar ze zullen mijn 1.6 embleem niet hebben denk ik.

Ik weet wel dat het moeilijk wordt. Zo ben ik al een hele tijd op zoek naar de Y van Caddy. Is ook onvindbaar.

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Hallo

Ik ben vanmiddag even naar de dealer geweest polo letters zien er nog vrij goed uit alleen de 1.6 is helemaal aan het afbladderen dus die maar nieuw besteld a 13 euro maja moet toch een beetje netjes zijn vind ik.

Qwiznx

Ik wil ze wel overnemen van je maar plakken ze nog wel goed als ze er een keer vanaf gehaald zijn. Wat vraag je er ervoor ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!