Achterbumper + voorlip

Vanmiddag ff naar autoschadebedrijf geweest. Mijn vraag was ofdat hij het stuk plastic onderop de achterbumper kon spuiten. Ze wouden het wel doen. Maar hij gaf er geen garantie op. Omdat het snel zou barsten en kapot zou gaan ivm steentjes. Hij zei dat het plastic verkeerd was om te spuiten. Zijn er ook orginele ( gti of bluemotion mag ook) achterbumpers te koop die wel gespoten kunnen worden? en voor voorkant bluemotion onderlip die gespoten kan worden? bvd jeffrey
 
Er zit hier een spuiter op het forum, weet zo even niet wie maar misschien weet die wel raad ;)

Naar mijn mening kun je alles spuiten als er maar een goede primer op zit.
Ook al bij een andere geweesst?
 
Gisteravond een mailtje gedaan naar winparts. Met de vraag of zei mij aan zn bumper voor+achter konden helpen. En dit was hun antwoord: Het klopt inderdaad dat de originele zwarte delen niet goed gespoten kunnen worden, omdat er een stofje in zit die het plastic soepel houdt, hierdoor hecht de lak niet goed. Nou dan maar opzoek naar een voor en achter bumper van de bluemotion. Als iemand weet waar ik ze kan krijgen, stuur maar een pb. Bij de dealer vondt ik ze toch iets te prijzig :shock: Hij moet wel gespoten zijn, of een primer laag hebben :cool:
 
Is PERFECT mogenlijk om dat te spuiten !

Mijne was zelf aangewerkt aan de achterbumper .
Gewoon goed opschuren dat het relief eruit is en dan plasticprimer erop .
DSC_3081-1.jpg
 
Echt een mooi kontje Nico ;) Vandaag bij een spuiter geweest die de achterbumper wil spuiten. Ik denk dat het volgende week ook nog ff een ritje wordt naar de dealer voor de bluemotion onderlip voor :)
 
Zoals Nico al meegedeeld heeft perfect mogelijk. Mijn achterbumper was ook samengelast en helemaal gespoten zoals er zoveel zijn.

Ik heb een bluemotion achterbumper-lip liggen die te koop staat voor 100€. Als je interesse hebt laat maar weten. Lip is in grondlaag dus moet gespoten worden.
 
Bedankt voor je reactie :) maar de plannen zijn toch gewijzigd. De orginele achterbumper wordt gespoten. En aan de voorkant komt er een bluemotion lip onder. Vandaag besteld bij de dealer. Dus kan slotje op ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!