het is heel eenvoudig.
Nodig: (middel-)grote platte schroevendraaier
aan de buitenzijdes van de auto:
als je de leuning naar voren klapt kan je het scharnier zien zitten. Je ziet dan de 'as' waarover de leuning draait/kantelt. Over deze as zie je een haak die hem dus in het gat/inham houd.
boven op deze haak zie je een klein stukje wat inzakt en zo dus een soort kuiltje veroorzaakt. De platte schroevendraaier moet je precies daar inzetten en dan hiermee (goed in dat kuiltje blijven duwen!) deze 'haak' naar de voorkant van de auto duwen.
Opletten: de zitting komt gelijk een cm of twee omhoog (die haak kantelt dus de as komt omhoog). Als je dus op je leuning leunt komt tie nooit omhoog
nu het middenscharnier: de zitting (die dus aan 1 kant al los is) iets optillen zodat je hem naar de buitenkant van de auto kan schuiven. dan zou tie gewoon uit dat scharnier in het midden moeten komen. Bij dit scharnier zitten geen borgingen of vergrendelingen.
suc6
ps. print de tekst en lees het terwijl je in de auto zit, dan is het lang niet zo verwarrend als het nu klinkt!
ps2 ... is dus voor een deelbare bank. Voor de NIET-deelbare bank: bouten bij de midden bevestiging losbouten, vervolgens aan de beide zijkanten van de auto hetzelfde met de borging doen als hierboven beschreven.
ps3 ... ik zou het midden scharnier er ook even uit halen. is een onhandig ding als de leuningen er niet in zitten