ACC, rechtsinhalen VDCS?

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Ik krijg binnenkort een POLO AW, met ACC.
Nu zag hier op het forum dat je de ACC kunt laten programmeren dat deze wel rechtsinhaalt?
Kan iemand mij dit toelichten wat men hier mee bedoelt of wat het voordeel hier in is als ik dit laat programeren? Ik ken ACC wel wat het doet maar heb deze functie nooit gehad ik mijn vorige auto alleen gewone CC.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Nu zag hier op het forum dat je de ACC kunt laten programmeren dat deze wel rechtsinhaalt?
Mbt ACC in de file haal ik er standaard rechts mee in. Als je wat gaf bij geeft op het moment dat de ACC inhoudt kan ik rechts inhalend gewoon doorrijden. Maar wellicht zijn er nog andere issues? Ik heb hierover nog niet specifiek dit forum gelezen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Standaard houdt hij in als je rechts wil inhalen, dat inhouden stopt als je er langs bent. Maar je kunt altijd wat gas bijgeven. Hij geeft ook een visuele waarschuwing dat je recht wilt gaan inhalen. ik heb er met filerijden nog nooit last van gehad.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Standaard houdt hij in als je rechts wil inhalen, dat inhouden stopt als je er langs bent. Maar je kunt altijd wat gas bijgeven. Hij geeft ook een visuele waarschuwing dat je recht wilt gaan inhalen. ik heb er met filerijden nog nooit last van gehad.
Dank voor de uitleg. Dus coding is dan eigenlijk niet nodig?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Je kan dit overrulen door gas te geven of de ACC hoger in te stellen met de knop . Maar het nadeel is dat de auto eerst in zijn ankers gaat als hij bv een vrachtwagen voorbij wil op de uitvoegstrook. Als je de optie voor rechts inhalen aan zet dan heb je niet meer deze abrupte rem acties
 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!