ACC Logo blankelak eraf

Hellpp!!!

Hoihoi,

Bij mijn poging om achter en voor logo van de polo zwart te maken is er wat mis gegaan.
Na het verwijderen van de verf is helaas er ook blanke lak denk ik van het voor logo af gegaan..

iemand enig idee of ik dit kan opschuren met waterproof schuurpapier 1600k en dan nieuwe blanke lak erop?

ik weet dat de ACC sensor enz erachter zit, maar is het logo een plaatje/kapje, die je makkelijk kan losmaken en vervangen?

hoor graag

Mvg
 

Bijlagen

  • A0DB2EA0-8B7B-4A16-8972-943E5FC52F2D.jpeg
    A0DB2EA0-8B7B-4A16-8972-943E5FC52F2D.jpeg
    32.2 KB · Weergaven: 104
  • 807D8A9C-51E5-4417-9E59-37EB9F62CFB0.jpeg
    807D8A9C-51E5-4417-9E59-37EB9F62CFB0.jpeg
    2.1 MB · Weergaven: 104
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  • Haha
Waarderingen: #uranograu
Je weet dat er een verwarmingselement achter 't logo zit? het is niet even een kwestie van eraf halen, schuren en weer terug monteren zoals bij de 'oudere' generatie Polo's. Logo kan je als één geheel wel demonteren maar niet uit elkaar in gedeeltes..
 
.  .  . 
  • Leuk
Waarderingen: Jpv
Je weet dat er een verwarmingselement achter 't logo zit? het is niet even een kwestie van eraf halen, schuren en weer terug monteren zoals bij de 'oudere' generatie Polo's. Logo kan je als één geheel wel demonteren maar niet uit elkaar in gedeeltes..

volgens een kennis van me zou het alleen
2GA853601 JZA dit onderdeel zijn en dan klaar, of zit het gelijmd enz?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Let wel op, als je de sensor eraf haalt moet je deze eigenlijk ook opnieuw laten kalibreren.
Ik had schade waardoor de bumper met sensor(logo) eraf moest. Toen moest die acc sensor ook opnieuw gekalibreerd worden.
 
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: David97
Je weet dat er een verwarmingselement achter 't logo zit? het is niet even een kwestie van eraf halen, schuren en weer terug monteren zoals bij de 'oudere' generatie Polo's. Logo kan je als één geheel wel demonteren maar niet uit elkaar in gedeeltes..
Een verwarmingselement? Waarom dan? Sneeuw vrij te houden? Staat die constant aan? Of temperatuur geregeld? Of bijvoorbeeld alleen met inschakelen van de spiegelverwarming (en dus achterruitverwarming)?
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
Een verwarmingselement? Waarom dan? Sneeuw vrij te houden? Staat die constant aan? Of temperatuur geregeld? Of bijvoorbeeld alleen met inschakelen van de spiegelverwarming (en dus achterruitverwarming)?
spiegel verwarming is afzonderlijk te regelen, ik gebruik mijn achterruit verwarming namelijk nooit en mn spiegel verwarming doet het wel.
maaaar ik ben wel benieuwd of er dan echt een verwarming in zit en wanneer die word ingeschakeld.. vorig jaar met wat sneeuw stopte mijn sensor namelijk omdat deze vol met ijs / sneeuw geblokkeerd werd.. dus wie o wie!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
spiegel verwarming is afzonderlijk te regelen, ik gebruik mijn achterruit verwarming namelijk nooit en mn spiegel verwarming doet het wel.
maaaar ik ben wel benieuwd of er dan echt een verwarming in zit en wanneer die word ingeschakeld.. vorig jaar met wat sneeuw stopte mijn sensor namelijk omdat deze vol met ijs / sneeuw geblokkeerd werd.. dus wie o wie!
Hmm ik was altijd in de veronderstelling dat spiegels alleen verwarmd worden zodra achterruitverwarming ingeschakeld is EN spiegelknopje op verwarmen staat. Als ze verwarmen zodra spiegelknopje op verwarmen staat, ongeacht achterruitverwarming dan ga ik dat eens checken. Dat van sneeuw bedekking in de winter heb ik ook ervaren... Ben benieuwd...
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
Hmm ik was altijd in de veronderstelling dat spiegels alleen verwarmd worden zodra achterruitverwarming ingeschakeld is EN spiegelknopje op verwarmen staat. Als ze verwarmen zodra spiegelknopje op verwarmen staat, ongeacht achterruitverwarming dan ga ik dat eens checken. Dat van sneeuw bedekking in de winter heb ik ook ervaren... Ben benieuwd...
volgens mij klopt dit inderdaad in de vorige modellen, maar in deze niet, dat weet ik zeker. maar die acc en verwarming ben ik echt benieuwd naar of dat er uberhaupt in zit, en wanneer die dan aan gaat
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Is dit geen makkelijkere oplossing? Heb er zelf geen ervaring mee maar het lijkt me wel mooi staan. Kent iemand dit en weet iemand of dat werkt?

 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 tsi 
Is dit geen makkelijkere oplossing? Heb er zelf geen ervaring mee maar het lijkt me wel mooi staan. Kent iemand dit en weet iemand of dat werkt?


Ik zou wel even het 'how to" video'tje bekijken die op de site erbij staat. Het zijn namelijk stickers. :) Het ziet er overigens wel erg netjes uit op het filmpje. Dit werkt volgens de website ook nog eens in combinatie met de ACC. Big Grin

Toevallig heb ik zelf vandeweek zwarte logo's besteld via AliExpress. Als deze niet goed is/zijn dan ga ik deze stickers zeker proberen!
 
Laatst bewerkt:
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
even een update
heb het iemand even snel laten wrappen met koplamp folie, 100x beter.
alleen ga nog binnenkort even logo vervangen aan de voorkant, want zitten vlekken onder helaas..

EFA96AD0-618B-4646-9552-3EF7416A6562.jpeg
 

Bijlagen

  • 35B4A7FD-9516-4083-B0DF-B60A30EAE479.jpeg
    35B4A7FD-9516-4083-B0DF-B60A30EAE479.jpeg
    427.8 KB · Weergaven: 66
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Misschien ligt het aan de belichting maar het lijkt vanaf mijn scherm alsof er helemaal niks geks is aan beide logo's. Met welke koplampfolie heb je het laten doen? Hulde dat je overigens om 00;04 op 1 januari online bent ;)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 tsi 
Misschien ligt het aan de belichting maar het lijkt vanaf mijn scherm alsof er helemaal niks geks is aan beide logo's. Met welke koplampfolie heb je het laten doen? Hulde dat je overigens om 00;04 op 1 januari online bent ;)

ligt aan de belichting haha
koplampfolie.nl

was 00.04 op 31-12 haha want staat gister
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!