ABT Diffuser en Uitlaat

Hallo allemaal,

Vandaag geinformeerd bij Wealer of het mogelijk was voor op mijn GTI de Carbonne Diffuser en de uitlaat van ABT te plaatsen. Ikzelf vindt het erg stoer uitzien namelijk op een candywhite GTI. Wat blijkt nu. Je moet in de standaard "Diffuser" op de GTI een gat zagen zodat daar de uitlaat in het midden uitkomt. Vervolgens moet je de Diffuser van ABT eroverheen plaatsen.

Ik dacht zelf dat er een compleet uitlaat systeem van ABT bij werd geleverd maar het is enkel een uitlaat sierstuk met een omloop zodat de uitlaat in het midden van de auto uitkomt.

Door Wealer werd het mij afgeraden omdat onder de GTI al een speciaal uitlaatsysteem zit. Als je daar in gaat lopen zagen wordt het er volgens mij niet echt beter op. En ik vindt het nu nog te vroeg om in een nieuwe auto te gaan zagen. Ik wacht nog wel even tot er een speciale kit van ABT wordt uitgebracht speciaal gemaakt voor de GTI. Prijs van deze kit 1200 euro.

http://img705.imageshack.us/img705/630/ ... poloim.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!