aansluitingen/opties op RNS 310 of RNS 315

ik vraag mij het volgende af, is het mogelijk om een achteruitrijcamera aan te sluiten op de RNS 310 en of RNS 315, bv een draadloze camera, is hiervoor een ingang aanwezig?
is het mogelijk de telefoon Iphone 5 te bedienen via het display van de systemen? ( toetsenbord en telefoonboek )

in afwachting van jullie kennis ......groeten Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Op de RNS 310 kan je zonder problemen de Iphone 5 bedienen: toetsenbord zoals op de Iphone 5 zit, niet: nummers kiezen gaat via het standaard touchscreen op de 310 maar telefoonboek kun je uitlezen en gebruiken. Ook werkt de spraakbediening (namen, nummers kiezen) prima bij mij.
 
Hallo,
Op de RNS 310 en de 315 kunnen achteraf parkeersensoren worden aangesloten. Ben dit zelf ook van plan. Er zijn al meerdere topics over geweest bijvoorbeeld: http://www.mypolo.nl/forum/polo-v-6r/6467-zelf-monteren-parkeersensoren-achter-polo-blue-motion.html. Ze kunnen hier besteld worden: carsystems.eu. Op de RNS is dan te zien hoe ver je nog naar achter kan.

De Iphone kan via de RNS bediend worden. Heb zelf de RNS315 erin zitten i.c.m. Samsung Galaxy S2. Voor het telefoonboek te kunnen gebruiken moet er iets ingesteld worden in de telefoon omdat die het telefoonboek niet meteen pakt. Volgens mij hoef dit bij de Iphone niet maar durf ik niet te zeggen. Ook hierover is meer te vinden op internet. Heb zelf nog niet zo naar telefoonboek gekeken maar gewoon nummers intoetsen via de touchscreen gaat.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Als ik zo'n setje koop op carsystems.eu kan ik het aansluiten op het achterlicht. Wat doe ik echter met het canbus kastje? Weet iemand dat? Moet ik een draad naar voren trekken, of zit er ergens een aansluiting zodat enkel de bumper eraf gehaald hoeft te worden? Thanks!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!