Aanschaf Polo 6r welke motor?

Ook ik heb de 1,2 TSI met 105 pk'tjes gekoppeld aan de heerlijke DGS!
zeer tevreden mee, genoeg vermogen zelfs om dikkere auto's bij het stoplicht er uit te kunnen trekken ;)

lijkt me ook een heerlijk motorretje die 105 pk.:rolleyes:
eens kijken straks wat er op mijn pad komt.
dank voor je reactie krisrock.
gr thomas.
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
Na veel ervaringen van mensen in mijn omgeving te hebben gehoord, zijn ze over het algemeen wel meer tevreden over een 1.2 TSI dan een 1.4
Ik heb zelf gisteren ook een Polo 6R met 1.2 TSI (105pk) 6bak gekocht.

Succes ;)
vw alexander gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, nieuw of een gebruikte?
groet thomas.
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
Ik was gisteren ook gaan kijken bij een autodealer genaamd Van den Udenhout. Ze hadden toevallig dit weekend een show in 's Hertogenbosch, waar al hun Polo occasions bij elkaar stonden. Zij hebben veel Polo's uit Spanje geïmporteerd omdat ze daar goedkoper zijn, en met maar 30.000 op de teller voor 11.880 euro. Ze zagen echt nog als nieuw uit. Als ik mijne niet tegen was gekomen had ik waarschijnlijk gekozen voor de (goedkopere) Polo bij Udenhout.
Let wel; als je hem weer wilt verkopen, is hij misschien iets minder waard omdat hij uit spanje geïmporteerd is.

In Duitsland zal ook wel genoeg keus zijn lijkt me.
In ieder geval succes met zoeken ;)
 
Ik was gisteren ook gaan kijken bij een autodealer genaamd Van den Udenhout. Ze hadden toevallig dit weekend een show in 's Hertogenbosch, waar al hun Polo occasions bij elkaar stonden. Zij hebben veel Polo's uit Spanje geïmporteerd omdat ze daar goedkoper zijn, en met maar 30.000 op de teller voor 11.880 euro. Ze zagen echt nog als nieuw uit. Als ik mijne niet tegen was gekomen had ik waarschijnlijk gekozen voor de (goedkopere) Polo bij Udenhout.
Let wel; als je hem weer wilt verkopen, is hij misschien iets minder waard omdat hij uit spanje geïmporteerd is.

In Duitsland zal ook wel genoeg keus zijn lijkt me.
In ieder geval succes met zoeken ;)
thanks;)
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
Ik ben altijd een beetje huiverig voor die geïmporteerd auto's. Naar mijn mening is de kans te groot dat het een huurauto geweest is. En misschien is dat helemaal niet kwalijk, maar ik voel me er niet comfortabel bij.
 
Ik ben altijd een beetje huiverig voor die geïmporteerd auto's. Naar mijn mening is de kans te groot dat het een huurauto geweest is. En misschien is dat helemaal niet kwalijk, maar ik voel me er niet comfortabel bij.

koop het liefste een auto van een particulier, en koop nooit geen auto waar de onderhoudsboekjes ontbreken.
zo kun je makkelijker zien of er niet met de auto geknoeid is.
gr thomas.
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!