Aankoop Polo Aw 1.0 Tsi Dsg 2019!

Hi allen, ik ben kei nieuw hier.
Ik ben voornemens om een Polo Aw aan te schaffen maar wilde van jullie weten (reeds veel gezocht) hoe het nou zit met de inbouw en codering van een aachteruitrij camera....wie kan dit voor een leuke prijs verzorgen in de omgeving Veghel, Eindhoven? Thnx alvast. Grts Iwan IMG_20221109_101155.jpg
 
Vw  Polo 1.0 tsi Comfortline  1.0 tsi 
Genoeg bedrijven in omgeving Veghel / Eindhoven, kom er zelf ook vandaan. Kosten rond de 400-500 euro geloof ik als je een klaplogo achteruitrijcamera wilt. Via kentekenplaat zal een stuk goedkoper zijn.

En welkom! Als je de polo koopt en je hebt vragen of hulp nodig ik ben dus in de buurt :)
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: iewke71
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!