9n 1.4 16v een paar vraagjes

Hallo alle,

ik heb vandaag mijn polotje opgehaald een Zilvere 3deurs Highline helemaal full options behalve leer
als ik een paar fototjes heb geschoten zal ik hem wel even voorstellen.. dus daar later meer over


echter nu heb ik een paar vraagjes.

is het niet zo dat de Cruise control eraf moet gaan bij de rem intrappen ? wat dit gebeurd niet..
wel bij de kopling intrappen.. is dit het welbekende remlichtschakelaar probleem..?

ook dienen er een paar rubbers vervangen te worden.. nou lees ik veel over Audi A2 rubbers, zijn daar ook onderdeelnummers van bekend ??

en is niemand bekend met de Powerflex rubbers welke worden aangeboden??

Quote ;

Een modern materiaal als polyurethaan geeft Powerflex ophangingbussen een 25 tot 35 procent grotere stijfheid zonder dat dit ten kosten gaat van de schokabsorberende eigenschappen, maar absorberen exact hetzelfde geluid.

Een enkele jaren oude auto rijdt weer als nieuw wanneer de versleten bussen worden vervangen door exemplaren van polyurethaan. Uw voorkomt ongelijke slijtage aan de banden, trillende remschijven en een zeer slechte wegligging. Ook nieuwe auto`s hebben voordeel met de Powerflex bussen door hun superieure design geven zij een meer effectieve controle van de onderstelcomponenten dan bij normale rubberonderdelen.

ik vind ze wel vrij aan de prijs maar als ze daarna nooit meer vervangen hoeven te worden is het wel goedkoper plus dat daarbij je 25 tot 35 % grotere stijfheid hebt in je onderstel

dan de volgende vraag..

Sonniboys. de orginele waar te krijgen voor een 3 deurs 9N en toevallg ook een prijs erbij ??

en Vagcom.. heb diverse versies gedownload.. maar geen 1 blijkt te werken zoals ik wil dat het werkt.. is dit een Vista probleem of heb ik gewoon de goede nog niet gevonden ( Fully Working ) wel te verstaan




alvast vriendelijk bedankt voor het reageren en meedenken


mvg, Ruben
 
Over VAG-COM:
- Onder windows 7 weigert die te communiceren met mijn auto
- Onder Ubuntu (Wine) werkt het voor beperkt aantal opties.
- Onder Windows XP werkt het prima met mijn auto maar niet met een VW Bora die 1 of 2 jaar ouder is dan mijn wagen.

Beste succes wat ik tot dusverre heb gehad is stomweg een VMware image met windows XP gemaakt en de VAG-COM kabel daarmee te "verbinden" in de WMware instellingen.


En inderdaad, de CC valt normaliter uit zodra je je rempedaal aait :)
 
Voorbeeld Privacy Shades van mijn Polo;

94182417-1.jpg

29768624-1.jpg
 
die foto's vind ik een beetje onduidelijk om een oordeel te maken of ik ze neem of niet.. zit een beetje te twijfelen over folie of Sonniboys..

ik heb altijd met folie gereden en nooit problemen mee gehad met de Politie..
maar je zult altijd zien dat ze nu ineens wel wat motte hebben van me hahahaha


wat betreft die Cruisecontrol.. het was of 35 euro voor uitlezen of een nieuw remschakelaartje van 8,75..

dit laatste dus gedaan en hij doet het !!!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!