53 liter in mijn 6R1.4?!?!

Ben net voor de derde keer gaan tanken. Opzich helemaal normaal dat als je met je Polo rijdt je ook af en toe tankt,(zou je denken)! :idea:

De eerste twee keer verliep alles volgens plan. Slang erin en gas op die pomp. Netjes als in het boekje beschreven 45 litertjes klaar, o ja nog ff afrekenen. :cool:

Vandaag zelfde verhaal. Dacht ik! Bij de 43 liter zal ie ff afslaan om vervolgens de laatste liter(s) erbij te persen. Maar ik dacht dat ik gek werd: 45,50:53 liter
ging erin!!

Onder de auto gekeken, niks. Pomp was zat een ijkmerk op, alles is in mijn Polo verdwenen!!! :roll: :roll: :roll:

Wat the f..k dacht/denk ik. Kent iemand dit?
 
Soedje zei:
Ik heb geen ontluchtingsknop, maar als ik tijd teveel heb en ik heb veel geduld, krijg ik er 11 liter meer in.

Nu maar hopen dat mijn gemiddelde verbruik ook maar rekening houdt met die tien liter extra!!! :?

Zou het dan toeval zijn dat de ontluchtingsknop is ingedrukt? Want heb er niet aangezeten en er ging de andere twee keer maar 45 in?
 
Kan je vertellen dat de leasemaatschappij dat niks uitmaakt, tank zelf ook vaker meer dan de officiële inhoud (na afslaan pomp altijd + 10 liter). Nog nooit wat van gehoord.

Boordcomputer houdt er niet echt rekening mee, eerste 150km blijft de actieradius gelijk.
 
ja dat zouden we allemaal wel willen maar helaas. 5,9 staat er als standaard in (de lease applicatie) dan meten ze de afwijking daarvan. Die is zeg maar.... :shock: Ik weet eigenlijk niet eens wat hij verbruikt. Heb er nog maar 3.000 km in gereden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!