4G dongle

ik heb een poging gedaan om mijn D-Link dongle werkend te krijgen maar tot nu toe zonder resultaat.
data kaartje aangeschaft en in dongle gestoken( eerst pincode gedeactiveerd in een gsm)
dongle in de wagen gestoken maar kan geen verbinding maken.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
veronderstel dat ik een wachtwoord moet ingeven van de dongle maar heb meermaals geprobeerd dit te doen, tegen aan de achterkant stond maar zonder succes.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
veronderstel dat ik een wachtwoord moet ingeven van de dongle maar heb meermaals geprobeerd dit te doen, tegen aan de achterkant stond maar zonder succes.
al verschillende malen men netwerksleutel ingevoerd maar krijg ik geen verbinding.
wlan via hotspot werk werk wel via men iPhone, en wlan werkt ook via men modem thuis. maar men dongle krijg ik niet verbonden.
 

Bijlagen

  • tempImageh2j64u.png
    tempImageh2j64u.png
    14.6 MB · Weergaven: 19
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
hoe bedoel je?
wagen vraagt om netwerksleutel om verbinding te maken.
als ik die dan ingeef krijgt hij geen verbinding. ik zou nie weten hoe je een verbinding maakt zonder wachtwoord dan.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
vree raar.
als ik die dongle in een windows pc steek dan klik ik deze aan en start da progje op en heb ik verbinding.
op men Mac lukt het niet alhoewel het wel iOS ondersteund maar blijkbaar nie de nieuwste versie.
en als ik deze in de wagen steek gebeurt er al helemaal niets.
dacht dat dit heel simpel was, kaartje er in, in de wagen steken en eventueel netwerksleutel invoeren van men provider maar blijkbaar werkt dit toch niet echt zo simpel en goed.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Wat helpt is om in het menu van de auto fabrieksinstellingen te selecteren voor wlan. Bij mij hielp dat nadat ik ook mijn 4g stick x niet werkend kreeg met car net.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Wat helpt is om in het menu van de auto fabrieksinstellingen te selecteren voor wlan. Bij mij hielp dat nadat ik ook mijn 4g stick x niet werkend kreeg met car net.
die gedachte had ik ook al.
dan ook maar gedaan dan maar zonder succes maar wel men carnet terug werkende gekregen alsook de Wlan via men thuis netwerk en ook via men iPhone,mobiele hotspot.
denk dat ik het hierbij ga laten en met de dongle terug naar de winkel ;)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!