4bar brandstofpomp en regelaar

Goedemorgen,

Ik ben opzoek naar een brandstofpomp 4bar en een 4 bar brandstofdrukregelaar incl.slangen die ervoor geschikt zijn ben er niet zo in thuis en er zijn een hoop verschillende op de markt heeft er iemand enig idee welke plug en play is

9n3 gti 1.8t 20vt motorcode BJX

greetz,

kevin 0181
 
Volkswagen  Polo 9n3 gti  1.8t 20vt 
Hoe weet je zo zeker dat je een met 4 bar nodig hebt dan?
ik hoop omdat die weet dat die zijn auto gaat upgraden turbo, uitlaat intercooler enz enz.
Maar als je op jou type zoekt kom je natuurlijk alleen maar dezelfde tegen, 3bar.
ik heb een seat ibiza 1.8 20vt, daar zit een 4 bar brandstof pomp en regelaar in, maar dat nummer van die pomp is van een audi S3 daar zit ook een extra aansluiting op welke je moet afdoppen. dus ik zou als ik jou was eerst wat info inwinnen in welk onderdeel nr er dan in moet passen.
en als je geen extreme tuning gaat doen is het allemaal niet eens nodig een 4 bar pomp
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Over de S3 pomp 4bar heb ik meer gehoord maar zou dat zonder problemen gaan bij die van mij is de vraag??

ik ben de 20vt inderdaad aan het upgraden ben alles aan het voorbereiden voor een stage 2 chiptuning
 
Volkswagen  Polo 9n3 gti  1.8t 20vt 
Over de S3 pomp 4bar heb ik meer gehoord maar zou dat zonder problemen gaan bij die van mij is de vraag??

ik ben de 20vt inderdaad aan het upgraden ben alles aan het voorbereiden voor een stage 2 chiptuning

Voor stage 2 heb je geen upgrade pomp nodig, een 4 bar fpr wel.

Je kunt de tuner die ook laten inbouwen als je er heen gaat voor stage 2, hun hebben zoiets meestal wel op voorraad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevin0181
Over de S3 pomp 4bar heb ik meer gehoord maar zou dat zonder problemen gaan bij die van mij is de vraag??

ik ben de 20vt inderdaad aan het upgraden ben alles aan het voorbereiden voor een stage 2 chiptuning
maar ga je ook je turbo vervangen dan voor een grotere? als je dat niet doet hoef je dit denk ik allemaal niet te doen hoor, ik heb toen turbo vervangen en injectoren, brandstof pomp en FPR
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
ik heb een k03s turbo erop zitten dus het is wel mogelijk alleen voor mijn type auto kan ik niks vinden op internet wat erbij hoort

voor de injectoren die ik ook wil aanpassen kan ik ook geen duidelijk artikel vinden

ben erachter dat de motorcode BJX moeilijk upgrades te vinden zijn.
 
Volkswagen  Polo 9n3 gti  1.8t 20vt 
ik heb een k03s turbo erop zitten dus het is wel mogelijk alleen voor mijn type auto kan ik niks vinden op internet wat erbij hoort

voor de injectoren die ik ook wil aanpassen kan ik ook geen duidelijk artikel vinden

ben erachter dat de motorcode BJX moeilijk upgrades te vinden zijn.

Waar laat je hem tunen? Weet je welke onderdelen je moet upgraden voor stage 2?
 
Ik weet wat ik moet upgraden wil alleen zoveel mogelijk zelf voor bereiden daarna word hij afgesteld bij jd engineering

complete uitlaat+downpipe+200 cell cat.2.5” rvs Custom staat al een afspraak voor

grotere intercooler of een dubbele ben ik nog naar opzoek met eventueel slangen en omloopbuizen

big tip ook nog

brandstofpomp 4bar en regelaar zoek ik ook nog

Heeft er iemand toevallig wat passends liggen of heb je meerdere tips voor mijn polotje hoor ik het graag
 
Volkswagen  Polo 9n3 gti  1.8t 20vt 
ik heb een k03s turbo erop zitten dus het is wel mogelijk alleen voor mijn type auto kan ik niks vinden op internet wat erbij hoort

voor de injectoren die ik ook wil aanpassen kan ik ook geen duidelijk artikel vinden

ben erachter dat de motorcode BJX moeilijk upgrades te vinden zijn.
zo werkt het niet natuurlijk, BJX is BJX uiteraard is daar geen hap klare upgrade voor op internet, althans niet meer die setjes die er waren zijn simpelweg oud en niet meer interessant om te verkopen.
ik heb ook zelf alles uit moeten zoeken voor mijn AQX jaren terug voor ik naar JD ging en heb alles los gekocht dus geen setje. was ook niet in een half jaar klaar, dingen uitzoeken dingen vragen, JD vragen, het heeft wel even geduurd voor ik alles verzamelt had
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!