3de remlicht bij open & sluiten

ik vroeg me af of ik hiermee mijn 3de remlicht kan activeren bij openen & sluiten van de wagen.
optische Rueckmeldung 3.bremsleuchte.
deze al eens op actief gezet maar 3de remlicht deed niets bij openen & sluiten.
iemand enig idee hoe het wel kan?8C52B205-FACD-404F-B3BA-599102F93CAF_1_102_o.jpeg
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Bomo42
Es op normaal gezet, en derde op actief. Haalt niets uit, geen verandering.
Vertragen houd in dat de knipperlichten en evt het geluidssignaal pas aan gaan op het moment dat alle deuren dicht zijn. Die instelling heeft dus alleen invloed als je de auto vergrendelt als er nog een deur open staat. Je hoort dan aan de sloten dat de deuren meteen op slot gaan, maar je knipperlichten knipperen pas zodra de laatste deur dicht is. Als je die op actief zet, knipperen je knipperlichten gelijk zodra je vergrendelt (ook als er nog een deur open staat)
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
  • Leuk
Waarderingen: gabrielseinen
Vertragen houd in dat de knipperlichten en evt het geluidssignaal pas aan gaan op het moment dat alle deuren dicht zijn. Die instelling heeft dus alleen invloed als je de auto vergrendelt als er nog een deur open staat. Je hoort dan aan de sloten dat de deuren meteen op slot gaan, maar je knipperlichten knipperen pas zodra de laatste deur dicht is. Als je die op actief zet, knipperen je knipperlichten gelijk zodra je vergrendelt (ook als er nog een deur open staat)
thx, en weet je toevallig ook welke instelling moet aangepast worden om eventueel het derde remlicht samen met de knipperlichten te laten werken bij openen en sluiten?
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
thx, en weet je toevallig ook welke instelling moet aangepast worden om eventueel het derde remlicht samen met de knipperlichten te laten werken bij openen en sluiten?
Daar kan ik je helaas niet bij helpen. weet wel hoe hij mee kan knipperen met de knipperlichten, maar dan gaat hij altijd mee en dat lijkt me niet gewenst haha
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
  • Haha
Waarderingen: Marc Vuylsteke
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!