29 Mei 2011 Heëlesj AutoSjtuute 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
1229167197_5_zboI-1.jpg



Beste autoliefhebbers,

Op zondag 29 Mei 2011 organiseert TeamPossible in samenwerking met de heren van Stichting unieke Heuvelklim het evenement Heëlesj AutoSjtuute 2011. Nadat wij gesprekken gevoerd hadden met de Gemeente Heerlen en Stichting unieke Heuvelklim, is er besloten dat TeamPossible het volledige schouwburgplein (burg. van Grunsvenplein) ter beschikking krijgt.

Op deze dag staan meerdere pleinen in het teken van auto’s.. Iedere autoliefhebber zal het hier de hele dag naar zijn zin hebben. Voor jong en oud, oldtimers & “new”-timers en van gerestaureerde wagens tot “tuning”-wagens.. Voor iedereen is er wel iets.
Gezien het evenement voor bezoekers volledig gratis is en ook deelnemers enkel 2 euro hoeft te betalen aan de entree, verwachten wij veel deelnemers, publiek en aandacht!

Voor deelnemers en bezoekers is het mogelijk om deel te nemen aan tal van bezigheden.
Tegen een kleine vergoeding van 45 euro is het mogelijk om ZELF voor 20 minuten een ferrari te besturen!! Dit alles gebeurd uiteraard onder begeleiding van de eigenaar.
Voor jong en oud is het tevens ook mogelijk om in 1 van de F1 simulators te stappen, en hier je rijkunsten te testen op het circuit. Behendigheidstestje onder vrienden / kennisen / familie? Laat zien hoe snel jij een bandje kan verwisselen!
Stickerdump is aanwezig om ter plekke de mooiste en eigen ontwerp stickers te ontwikkelen.
Mocht dit nog niet genoeg zijn, ga dan gezellig winkelen in het Centrum van Heerlen. Het is koopzondag, dus de meeste winkels zullen deze dag geopend zijn.

Eet- en drink faciliteiten hebben wij helaas niet gezien de vergunningen.
In het centrum is voldoende gelegenheid om een hapje of drankje te nuttigen.

Tijden: 11.00 – 17.00
Inrijden is al mogelijk vanaf 10.00 voor aangemelde auto’s!
De prijsuitreiking zal rond 17.00 beginnen op het PancratiusPlein bij de Porsche stand. Wij verzoeken iedereen om hier om 16.45 aanwezig te zijn.
Iedereen zal voorzien worden van een goodybag en regelement bij aankomst waarbij wij ook een plattegrond van Heerlen zullen plaatsen, zodat niemand verkeerd uitkomt.

Tevens bedanken wij de sponsors die dit event mede mogelijk maken:
- Gemeente Heerlen
- Stichting unieke Heuvelklim
- Forster Scooter Service
- RPO Sign
- Bachaus Automotive
- Laumen Rolluiken-Zonwering bv
- MK Autoservice
- 45Cars
- van Son autobanden
- Chipsaway
- Stickerdump


LET OP!
Tussen 10.00 – 11.00 worden enkel aangemelde auto’s met gereserveerde plekken binnen gelaten. Wanneer er plaatsen niet gereserveerd zijn, kunnen hier ook al auto’s geplaatst worden. Zijn er geen plaatsen meer over, dan wachten wij tot 11.00 met het binnenlaten van niet aangemelde auto’s. Daarna word gekeken hoeveel wagens niet zijn komen opdagen, en kunnen deze plekken nog aangevuld worden.

Enkele criteria!
- Aangezien wij de Tuning scene in een positief daglicht willen zetten, accepteren wij enkel auto’s met een minimale vereiste van velgen en verlaging. De auto zal ook een nette uitstraling moeten hebben, ofwel het concept moet duidelijk zijn. Wagens met ongespoten bumpers en/of grote schade’s moeten wij helaas de toegang weigeren. Twijfel je of jouw auto binnen komt, stuur dan vrijblijvend 2 a 3 recente foto’s van de auto, en wij zullen zo spoedig mogelijk reageren.
- Meedoen aan de jurering gebeurt automatisch wanneer er voor 12.00 word binnengereden. Bij het vroegtijdig verlaten van het terrein vervallen eventuele prijzen.

Voor aanmelding vragen wij de volgende gegevens:
- Clubnaam (wanneer van toepassing)
- Type auto(s)
- Kentekens van de auto’s
- Bij twijfel graag 2 a 3 recente foto’s meesturen

Wil je je aanmelden of zijn er nog vragen,
stuur een mail naar: info@teampossible.nl
 
Ik vertrek de 29e Mei naar Oostenrijk, het GTI treffen aan de Wörthersee.
Overdag zal ik zeker een kijkje komen nemen in mijn woonplaats op het schouwburgplein.
Mooi initiatief en een heerlijke naam verzonnen voor dit event!
 
@ dup

lijkt me heerlijk ookeens wat belgen over de grens te zien (hoop dat we een beetjuh kwaliteit kunnen waarmaken, dit omdat er hier in de buurt weinig kwaliteit rondrijd)

op uitzonderingen na

@ bas jammer kerel was weleens benieuwd naar het gezicht achter de auto

mvg brian
 
Ik ga niet, rij op moment namelijk zonder bumper rond! Die heb ik zojuist gedemonteerd omdat het hele zooitje zsm naar de spuiter toe gaat.

Roy, sorry jonge maar de spuiter is nu eindelijk beter en ik wilde niet langer wachten.

Veel plezier allen die gaan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!