225-35-17 op een 9N3??

Hallo,

De titel is duidelijk, ik sta op het punt om Audi velgen te kopen echter zijn de maten 225-35-17 voor en achter 225-45-17.
Kan iemand mij vertellen of dit gaat passen op mijn polo? De et waarde is 32

Gr. Dennis
 
ET 45 is wel redelijk laag denk ik? Afhankeljik van de breedte van de velg ook natuurlijk, normaal zit je met 205/40 wel goed. Maar zou zeker nog eens kijken op ET45 uberhaupt wel past ivm je remklauwen. Zou wel eens een hele nipte kunnen zijn. Meestal zitten de ET's rond de 35 à 38. 7mm extra naar binnen toe is wel een beetje wat.

Kan je de velgen eerst eens passen, beter safe then sorry. Kan zijn dat ze zonder probleem passen natuurlijk. En anders spacers om de ET wat aan te passen.
 
205/40 is zeker niet getrokken (meeste OEM velgen zijn 7 of 7,5 breed). Ik rij ook met 205/40 en loopt nergens aan? Schroefkit achter op het laagst met schroef ook nog van tussen en met volle belading (3 volwassenen achter en volle koffer) loopt er nog niets aan.

Mijns inziens wel, als ik ooit voor nieuwe zomerbandjes moet, gaat er 215 onder ipv 205
 
ik heb zelf 205/40/17 op een 8j velg en dit is nog maar lichtjes getrokken ;)
dit vooral voor het aanlopen te vermijden, en qua comfort valt dit ook nog reuze mee (je moet altijd wel wat comfort inleveren bij een smaller bandje)
 
OEM velgen in 17'' en 7j zijn et 38, de 17'' 7,5j zijn et 35. Staal is dacht ik 48 (? correct me if I'm wrong). In de adv staan ze toch onder een crosspolo, dus ik veronderstel dat ze ook gewoon onder een 9n3 passen.

Ik heb oem exors, dus 7j et 38, zal morgen eens letten hoeveel plaats er nog is tussen hart & klauw. Want met die et 48 komen ze 7mm meer naar binnen & 7mm is niet niets.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!