2011 Volkswagen Polo

Hallo allemaal,

Had even geen tijd om me zelf fatsoenlijk voor te stellen ivm tijdsgebrek maar wou wel alvast in de garage de polo te parkeren.

Mijn naam is Ronald kom uit ede en ben 46 jaar jong/oud, getrouwd, vader van 2 kids (11 en 14).

De Polo heb ik afgelopen zaterdag gekocht bij de Valleigroep in ede en krijg de auto 28-09-2013 geleverd(1 dag voor mn verjaardag, jaja het is mn verjaardagskado haha)
Het is een 1.4 16V 86pk comfort van 2011. De auto die er op in is geruild is een Toyota Corolla Verso 7p van 2006. nou weet ik dat de polo een fikse stap kleiner is maar het aantal kilometers wat wij rijden is krap 10.000 per jaar.
Vakanties gaan met het vliegtuig en de keren dat we met zn vieren lang in de auto zitten is per jaar op 2 handen te tellen. Dus daar hoeven we het niet te voor te laten.
En aangezien we allemaal toch dol zijn op het merk VW was de stap naar VW weer gauw gemaakt.
Dus al speurend over het internet kwamen we bij deze mooie polo en die stond dus in ons eigen dorp haha. Rondje gereden met de polo...even achterin gepast qua lengte.....we hadden ook bij een ibiza gekeken en daar zat ik met mn hoofd tegen het plafond aangevouwen.....en ja hoor hier paste ik prima in
;)

Toen maar eens een bak koffie erbij en gaan onderhandelen over de prijs....lang verhaal kort...gekocht
:razz:

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Plannen...ja zat....maar de financiele directie...lees vrouw lief haha, zal de rem er wel ophouden in het begin. Maar er komt eerst een trekhaak erop ivm de fietsendrager. [/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Maar heb wel een wenslijstje uiteraard:[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]de radio RCD 210 vervangen....voor een exemplaar met bluetooth en usb ingang[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]standaard velgen vervangen voor andere.....zwarte zullen wel mooi staan[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Xenonverlichting[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Ledachterlichten[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Sideskirts[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Ramen tinten/coaten[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]en sta open voor [/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]ideeën[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]......[/FONT]


Mochten er nog vragen of opmerkingen of tips zijn dan hoor ik die graag.


Gr. Ronald.



 
Welkom op dit forum Ronald. Je hebt dezelfde kleur Polo als de mijne.
Ik ben er zeer tevreden over. Ik heb wat aanpassingen gedaan zoals een andere radio in gezet (RNS-315) en een subwoofer van Pioneer, zie mijn garage.
Wens je veel veilige rijplezier toe.
 
Hoi Willem ja ik had die van jou ook al bekeken in je garage. Mooie kleur, dat was voor ons ook de doorslag, er stond ook nog een zwarte en een zilver grijze en deze dan.
Ben ook van plan om de radio als eerste te upgraden...weet alleen nog niet welke het gaat worden...een orginele of een aftermarket radio.
Ook een kleine antenne vindt ik 1 van de eerste vereisten.

Verder wil ik eens kijken wat er allemaal nog software technisch aangepast kan worden, dus nog even kijken wie er tegen die tijd in de regio ff tijd voor me heeft.
 
Afgelopen donderdag is mijn radio uit Hong Kong binnen gekomen en gisteren eindelijk de tijd om dit te gaan inbouwen.
De radio heb ik via ebay gescoord en voor het mooie bedrag van € 177,00 + € 12,00 verzendkosten is die van mij geworden.
Netjes opgestuurd via Fedex en de 05-10 werd ie opgepikt en 10-10 netjes afgeleverd bij mij aan de deur:grin:

Dus gisteren maar eens aan de knutsel gegaan.

Eerst de RCD210 eruit halen

20131012_123545.jpg


Dashboard zachtjes slopen
20131012_123601.jpg


De torq schroeven loshalen
20131012_123708.jpg


Radio loskoppelen
20131012_123743.jpg


En toen heeft mn telefoon besloten om maar zelf wat foto's te gaan wissen of niet op te slaan, want van de instalatie van de nieuwe radio heb ik helaas geen foto's.

Wel heb ik nog wat foto's van het eindresultaat:

20131012_180325.jpg


20131012_180343.jpg


20131012_180447.jpg


20131012_180521.jpg


20131012_180536.jpg


20131012_180938.jpg


20131012_162000.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!