2011 Volkswagen Polo

Op korte termijn heb ik er nog niet echte plannen mee, misschien trekhaak nog, maar dat is niet echt waar je op doelt denk ik. :mrgreen: Ik heb wel naar mogelijkheden gekeken om het een en ander te doen aan climatecontrol inbouwen of evt wat te doen met achteruitrijd camera. Maar dit bleken behoorlijk dure grapjes waar ik wat van geschrokken ben dus ligt vooralsnog in het laatje. Misschien is het een en ander nog mogelijk met verlichting wat te prutsen.
 
Haha geloof het of niet, maar ik ga zelf ooit ook nog een keer voor een trekhaak, maar dan moet ik eerst maar eens rijbewijs E halen :lol:

Maareh climatronic is inderdaad aardig duur, qua achteruitrijcamera kun je het heel duur maken, maar er zijn ook wel goedkopere oplossingen;)
Qua verlichting zijn er ook genoeg leuke dingen op de markt!
Ben zelf ook flink bezig geweest, dus moet je maar even gaan kijken wat je wilt ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Welkom! Zeer nette, 3-drs (!) BM heb je. De velgen - sowieso erg mooie velgen - staan ook heel erg fraai, zeker bij de kleur zwart Big Grin.

Ik zie dat jij de auto ook een ProTect-lakbehandeling hebt gegeven. Bevalt dat bij jou ook goed?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik zie dat jij de auto ook een ProTect-lakbehandeling hebt gegeven. Bevalt dat bij jou ook goed?

Ik ben er wel tevreden mee, als je dan ziet dat als ik mijn auto was en mijn moeder (Ford Fiesta 2011 ook zwart) de auto wast en ze naast elkaar staan. Dat die van mijn moeder gewoon dof lijkt. Mijn auto is ook nog bijna een jaar ouder jan-dec. Maar of het echt krassen beter weert? Ik weet het niet. Ik had ook zomaar een kras op een plek zitten waarvan ik nog steeds niet weet hoe die daar komt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!