2010 Volkswagen Polo 6R 1.2 TSI DSG

mooie auto,ik heb de cross met dezelfde opties
vraag werkt de telefoon nog over de rns 310 met de toch adapter,ik heb de houder voor de iphone erop zitten en kan de telefoon met de rns 310 bedienen als ik de toch erop zet kan ik de tel alleen nog met de toch bedienen is dat bij jou ook zo
 
mooie auto,ik heb de cross met dezelfde opties
vraag werkt de telefoon nog over de rns 310 met de toch adapter,ik heb de houder voor de iphone erop zitten en kan de telefoon met de rns 310 bedienen als ik de toch erop zet kan ik de tel alleen nog met de toch bedienen is dat bij jou ook zo

Uhm, weet niet helemaal wat je bedoelt. Eerlijk te zijn gebruik ik weinig telefoon in de auto. Maar als ik mijn HTC via bluetooth koppel aan de touch adapter bedien ik mijn telefoon via de touch adapter. Bedienen via de rns 310 werkt in ieder geval niet bij mij.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!